mesh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei. Jeg lurer på om det er noen som vet om det er problematisk å installere en aktiv sub i en ny passa? Hvordan det er med tilkoplingsmuligheter på den orginale cd/rds spilleren som sitter der. Bilen har 4 høyt. orginale, alle sitter forran og det er litt lite puff fra dem. Ønsker derfor å få litt bass Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Trokke det er nok utganger på den orginale spilleren som sitter der. Du kan jo ta den ut og sjekke for sikkerhets skyld. I de orginale spillerne så pleier det og være dårlig med utganger. Iallefal de jeg har vært borti. Så da må du nok skaffe deg en ny en tenker jeg. Men har du en spiller med nok utganger så er det nok ikke noe problem og koble til et bass element. Trenger noen ekstra kabler bare. Regner med at du skal ha med forsterker? Du kan jo f.eks kjøpe deg et nytt frontsett også. Hvis du har lyst til og rive ut de evt. orginale som sitter der fra før. Endret 6. desember 2004 av Leffy Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 siden det er en aktiv sub, så trenger du bare og koble den til tjah... la oss si, minus på venstre, og pluss på høyre... og da har du en sentrert subwoofer =) trenger ikke utganger på spiller, bruker originale høyttkabler osv osv mulig dette ikke er helt riktig, men test! Lenke til kommentar
K_S Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmm, tror nok Dag T Stamnes har rett her;) Man trenger jo ikke ekstra forsterker hvis suben er aktiv...? Er ihvertfall sånn på hjemmekinoen, at man kan bruke høytalerkablene, eller så kan man bruke subwooferutgangen på spilleren, men tviler egentlig på at det er en slik utgang på spilleren din;) Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Og koble sånn som Dan T Stamnes sier hakke jeg faktisk prøvd. Funker sikkert det også. Tok i utgangspunktet en vanlig sub jeg da. Aktiv tenkte jeg ikke på. Så hvis han skulle ha en vanlig sub så tenkte jeg sikkert at det skulle være med en forsterker så da trenger man noen flere utganger på spilleren og noe mer kabler.. Men selvsagt... funke sikkert med en aktiv sub også. Innebygget forsterker... Edit: Nice aktiv sub: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1219 Endelig så har bilradiospes fått denne også... Så noe lignende på PIMP MY RIDE Stilige saker... Endret 6. desember 2004 av Leffy Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 På nye Passatene får du jo aktiv sub som orignalt tilbehør. Og det er jo høyst sannsynlig en enhet som en av de store selskapene allerede selger med adapter til spilleren. Hva med å begynne med å sjekke med VAG? Har du Gamma? Concert? Tipper du får tårer i øynene av prisen, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå