ElmotriX Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 er det noen som veit hvor man får tak i en liten pumpe... bare noen cm mindre enn eheim 1046 i alle retninger, med minimum 150 liter/time, og slangetilkobling 3/8"?????? takker Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sjekk Maxi-Jet på webzoo.net. Små og kraftige pumper, som jeg absolutt kan anbefale! Har en litt "lur" tilkobling på sugesiden (19mm) men sånt lar seg jo ordne. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 her du en dirrekte lik eller skrue??? fant mange pumper der, men er litt vanskelig å se hvem som er store, og hvem som er små utan at dem har satt dimensjoner på dem Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Cool'n'Silent har en pumpe som er en del mindre og får bra kritikker, ca 2" i alle retninger... Link til test: http://www.systemcooling.com/cs_pump-01.html Også mulighet til å koble to i parallel eller serie om ønskelig Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 svingstang: hven det blir den, kjøper jeg i hværtfall fra cool'n silent , men noen som veit om det følger med slange tilkobling der?? eller hva slaks gjenge dimensjoner det er??? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) her du en dirrekte lik eller skrue??? fant mange pumper der, men er litt vanskelig å se hvem som er store, og hvem som er små utan at dem har satt dimensjoner på dem Skjønner. Varenummeret på pumpa jeg tenker på, er i alle fall 102526. Om jeg ikke tar alldeeeles feil nå, så har den en ca lengde / bredde / høyde på 70 / 43 / 68 Send meg en PM, så skal du få eksakte mål senere i kveld. Korreksjon: Lengde / bredde / høyde, uten nipler: 74 / 49 / 68. Endret 6. desember 2004 av Skrue Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) tja, mener jeg leste at det var 3/8 BSP et eller annet sted, men det er høyst usikkert... ring eller send mail til cool'n'silent gutta du en annen stor fordel med denna pumpa er jo at den går direkte på 12 volten og dermed automatisk starter opp når pc'en slåes på... i motsetning til de fleste andre pumper som trenger et relè eller noe fiksfakseri... også er vel prisen ganske grei Endret 6. desember 2004 av svingstang Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) I følge testen du linket til er det 1/4"npt-gjenger . Bestilte meg en til shuttlen min, så jeg håper den funker bra. Endret 6. desember 2004 av nVIDIAsucks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå