Amped Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nar hørt at et ekstra multiplayer-brett vil bli tilgjengelig dersom man gjør ferdig spillet på heroic. Har jo gjort det men har ikke fått noe nytt.. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nar hørt at et ekstra multiplayer-brett vil bli tilgjengelig dersom man gjør ferdig spillet på heroic. Har jo gjort det men har ikke fått noe nytt..Noen som vet noe om dette? Det trenger nødvendigvis ikke være på Heroic man må runde dette. En venn av meg tok alle banene på Easy, men siste banen på Normal. Men jeg som tok alle banene på Normal, fikk ingenting. Men fortvil ikke hvis du ikke har fått den. Man kan gå inn på "Download Content" på Live og laste den ned derfra. Banen heter Foundation og er faktisk ganske bra. Den kan i liten grad sammenlignes med Wizard på eneren. Den er nokså liten og symmetrisk. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis du ikke har Live, kan du unlocke den ved å runde campaign (på hvilken som helst vanskelighetsgrad, tror jeg), men på veien må du hoppe over minst en av tutorial-tipsene du får. Hvis du for eksempel blir bedt om å bruke Y for å dual-wielde, ikke gjør det før meldingen har forsvunnet eller du blir bedt om å gjøre noe annet. Ganske absurd måte å unlocke en map på... Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sikker på dette her med Y knappene og greier..??... Jeg spiller Halo2 på Xbox Connect, og det er ganske mange her som bruker denne mappen... jeg for min del har ikke fått den.. men har lyst. Noen som vet en SIKKER måte å få den på??... I detalj er dere snill Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sikker på dette her med Y knappene og greier..??... Jeg spiller Halo2 på Xbox Connect, og det er ganske mange her som bruker denne mappen... Den er gratis å hente på Xbox Live. Betinger at du har Xbox Live selvfølgelig, men det fulgte vel med et 2-måneders abonnement med Halo2-pakken din? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg har det nye brettet! Vil ikke si at det er ett av yndlings brettene mine! Men alltid greit med flere brett!!! Endret 9. desember 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Foundation suger jo! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Foundation suger jo! Den måtte jo komme... Sukk, det var ingen som spurte om meninga di, og hvis vi vil ha den skal vi fortelle deg hva du skal mene! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Sukk, det var ingen som spurte om meninga di, og hvis vi vil ha den skal vi fortelle deg hva du skal mene! Han bestemmer jo selv hva ha skal mene da. Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Han bestemmer jo selv hva ha skal mene da. nettopp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jeg har altid hatt dene banen tror jeg har i vertfall ikke runda spillet enda og har spilt på fundation mange ganger , på live riktignokk , den banen er genial hvist man kun har shotgun Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Shimano: Yepp det gjodre det. TheWiz: Det var ingen som spurte om hva de mente om brettet, bare hvordan vi får tak i det, så hans mening kan han holde for seg selv! lars68: Les over!! Noen som i det hele tatt vet åssn vi får tak i banen eller?? Skikkelig guide... ikke sån "kan hende du får den hvist du løper i ring tre ganger på siste brett" eller noe....... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 TheWiz: Det var ingen som spurte om hva de mente om brettet, bare hvordan vi får tak i det, så hans mening kan han holde for seg selv! Det kan godt være, men han har faktisk rett til å ha sin egen mening. EOD. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) http://xbox.ign.com/articles/565/565941p1.html?fromint=1 http://xbox.ign.com/articles/566/566959p1.html les begge sidene før du gjøre noe som helst EDIT: noe kjekk annen info http://cheats.ign.com/ob2/068/482/482228.html?fromint=1 Endret 14. desember 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 TheWiz: Det var ingen som spurte om hva de mente om brettet, bare hvordan vi får tak i det, så hans mening kan han holde for seg selv! Det kan godt være, men han har faktisk rett til å ha sin egen mening. EOD. Har du begynt å snakke i 3. person også nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå