Gå til innhold

Halo 2 Ekstra brett?

Amped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nar hørt at et ekstra multiplayer-brett vil bli tilgjengelig dersom man gjør ferdig spillet på heroic. Har jo gjort det men har ikke fått noe nytt..

Noen som vet noe om dette?

Det trenger nødvendigvis ikke være på Heroic man må runde dette. En venn av meg tok alle banene på Easy, men siste banen på Normal. Men jeg som tok alle banene på Normal, fikk ingenting. Men fortvil ikke hvis du ikke har fått den. Man kan gå inn på "Download Content" på Live og laste den ned derfra. Banen heter Foundation og er faktisk ganske bra. Den kan i liten grad sammenlignes med Wizard på eneren. Den er nokså liten og symmetrisk.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har Live, kan du unlocke den ved å runde campaign (på hvilken som helst vanskelighetsgrad, tror jeg), men på veien må du hoppe over minst en av tutorial-tipsene du får. Hvis du for eksempel blir bedt om å bruke Y for å dual-wielde, ikke gjør det før meldingen har forsvunnet eller du blir bedt om å gjøre noe annet. Ganske absurd måte å unlocke en map på...

Lenke til kommentar
Sikker på dette her med Y knappene og greier..??... Jeg spiller Halo2 på Xbox Connect, og det er ganske mange her som bruker denne mappen...

Den er gratis å hente på Xbox Live.

Betinger at du har Xbox Live selvfølgelig, men det fulgte vel med et 2-måneders abonnement med Halo2-pakken din?

Lenke til kommentar

Shimano: Yepp det gjodre det.

TheWiz: Det var ingen som spurte om hva de mente om brettet, bare hvordan vi får tak i det, så hans mening kan han holde for seg selv!

lars68: Les over!!

Noen som i det hele tatt vet åssn vi får tak i banen eller?? Skikkelig guide... ikke sån "kan hende du får den hvist du løper i ring tre ganger på siste brett" eller noe.......

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
TheWiz: Det var ingen som spurte om hva de mente om brettet, bare hvordan vi får tak i det, så hans mening kan han holde for seg selv!

Det kan godt være, men han har faktisk rett til å ha sin egen mening. EOD.

Har du begynt å snakke i 3. person også nå? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...