Xantix Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Med cd platene så kom jo 80 min utgaven, lurer på om det er helt usannsynlig at noe slikt skulle komme til dvd platene også.... Ser for meg f.eks. 5gb plater som lar seg brenne på vanlige single layer brennere. Har en del ting som ligger så vidt over 4600mb grensa (som også er overburn grensa) og jeg derfor ikke får på en plate, litt kjipt og pga noen få 100 mb så må det splittes. Dette er ting jeg ikke ønsker å pakke eller noe. X. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Med cd platene så kom jo 80 min utgaven, lurer på om det er helt usannsynlig at noe slikt skulle komme til dvd platene også.... Ser for meg f.eks. 5gb plater som lar seg brenne på vanlige single layer brennere. Har en del ting som ligger så vidt over 4600mb grensa (som også er overburn grensa) og jeg derfor ikke får på en plate, litt kjipt og pga noen få 100 mb så må det splittes. Dette er ting jeg ikke ønsker å pakke eller noe. X. Ikke vet jeg, men kan tenke meg at dette er mye vanskeligere å få til på DVD enn på CD på grunn av den mye mindre avstanden mellom sporene... Men løsningen heter vel Dual Layer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå