cjmozart Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ok her er dealen.. Min Pc (en Prescott 3.2 GHz cpu, 5 Harddisker, 1 dvdBr, 512 ram) sliter på lyd OG varme siden. cpu er sjeldent overklokket, og aldri mer en opp til ca. 3.4 GHz Har en hvilevarme på mer en 60 grader, og cpuVifte samt PSU bråker kraftig. Det jeg trenger: 1 stk cpu vifte + heatsink (har hørt kobber er bra til mitt bruk) 1 PSU muligens nytt kabinett (merk. jeg er 25. så trenger ikke noe som ser fancy ut. bare den er lydtett og samtidig får effekt av Viftene.) Pris er en faktor, men ikke veldig viktig.. tenk at opsettet kommer til å se slik ut i en stund fremover, så trenger ikke veldig rom for utvidelseskapasitet.. alt av forslag motas med takk cjmozart Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ang. kabinett bør du absolutt satse på et med plass til 120mm kabinettvifter (da disse kjøler bedre for mindre støy ). Av strømforskyning så anbefaler jeg Tagan 480W PSU. Den har fått veldig bra scores i tester, og jeg har den selv og er storfornøyd med den. Den har mulighet for både 20pins og 24pins strømkontakt på hovedkortet (bare en liten "dings" du fester på kontakten) som også gjør at du får brukt den på fremtidige BTX-hovedkort. Kjølere til P4 har jeg ikkeno greie på så der kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe :/ Lenke til kommentar
cjmozart Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 k.. takker.. fikk anbefalt et tysk merke som lager vifter.. husker ikke hva de het, men har det skrevet ned.. i tillegg til en kobber heat sink.. fint hvis noen har peil.. cjm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå