bufodill Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvordan er menyene på dagens samsungtelefoner? Sitter med en samsung s300m som jeg kjøpte for ca. 18 måneder siden, og denne har ingen profiler, og den kan ikke legge til ord i t9-lista. Mangelen av profiler trenger ikke være så utrolig plagsom, men jeg kan forklare hvorfor det er plagsomt. Hvis jeg setter på vibrasjonsmodus, så vibrerer det hvis det ringer, men ikke hvis jeg får melding... Kunne forklart lengre om problemet, men dette er altså det essensielle. Ved kjøp av en ny samsung i dag, får man da profiler som hos SE, Nokia, LG osv? Og jeg regner med man kan legge til ord i ordlista? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 På min E700 (som jeg ikke har lenger), var det ikke mulig å stille inn profiler. Den vibrerte derimot også når man fikk melding, og det var mulig å legge til nye ord i ordlisten. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Vibrerer den både ved melding og samtale, er jeg egentlig fornøyd. Da kan jeg sette vanlig modus til helt stille ("Kun lys") og sette på vibrering når jeg vil vite at noen prøver å få tak i meg. Pluss nye ord i ordlisten... Hmm, kanskje jeg skal ha meg en slik D500 da, hvis den kommer i hong kong i løpet av de nærmeste ukene, og det er mye å spare på den der... Hvis ikke går jeg for mitsubishi m900 (stor, men gud for noen fete skjermer, og kult å ha en telefon som ikke andre har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå