AndersBob Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Søndag morgen slo jeg på pc'en min. Da fungerte ikke internet. Jeg tenkte kanskje at det var kabelen, men jeg lånte kabel av naboen og internet fungerte ikke da heller. Pc'en finner ikke kabelen. Det står 'network cable unplugged' eller noe sånt, men den er jo ikke det. Kan det være kortet som er ødelagt? Andre forslag til troubleshooting? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Høres mer ut som det er det du har koblet maskinen i som har gått i stykker. (Modemet, Routeren eller Switchen?) Lenke til kommentar
drool Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Høres mer ut som det er det du har koblet maskinen i som har gått i stykker. (Modemet, Routeren eller Switchen?) Eller det kan være så enkelt at det er strømmen som ikke er tilkoblet.... Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg bor i en studentbolig der vi benytter oss av skolens nettverk og internet. Kobler bare til "veggen". Vet ikke helt hva som skjuler seg inne i veggen:) Strømmen er på... Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har du spurt noen av naboene i studentboligen om deres internet virker? Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ja. Sendte en mail til vaktmestermannen på bygget. Er visst i orden nå. Får sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå