CrZy_T Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hadde det ikke vært mulig og hatt mulighet å få svar på mail om noen svarer på en post du har svar på uten å ha laga posten sjøl? Og/eller hatt et valg på menyen hvor du lettvindt kan komme til de f.eks 50 siste postene du har svart på?(eller hatt et valg på hvor mange) Jeg synes det er sinnsykt irriterende å måtte søke på ting jeg har skrevet for å finne det frem igjen. Enten hatt valget om å få en mail når det skjedde noe i en posten, eller hatt et meny-valg hvor man lett hadde kommet til den Håper dette er mulig å få til uten for mye slit Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=30430&forum=60 Her er dette tatt opp før. De fleste svara står her. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 virka ikke som det kom frem noe fra de som lager forumet der... men er ikke bare svar på epost jeg nevner, men muligheten å se de siste postene man har skrevet i. Lenke til kommentar
[bErZeRk] Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Vis du skal finne dine siste poster kan jo søke. Bare fyll inn ditt brukernavn der det står 'Forfatter'. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 08:34, [bErZeRk] skrev:Vis du skal finne dine siste poster kan jo søke. Bare fyll inn ditt brukernavn der det står 'Forfatter'. Ja jeg vet, men det hadde vært MYE lettere med en knapp på meny'n f.eks som automatisk dro opp de postene du har svart på siste uke elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå