TST Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 I januarnummeret av PC Gamer er det litt håndfast informasjon om Sid Meier's Civilization IV, og her er et sammendrag. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Endret 8. desember 2004 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvis det kommer native lil Linux, er jeg redd jeg kommer til å kaste ut Windows for godt, er det noen som vet noe om det? Jeg SKAL ha det spillet! Endret 6. desember 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg SKAL ha det spillet! Definitivt. Jeg har hatt mine timer med Civlization, Civilization II og Civilization III. Informasjonen gitt i artikkelen er jo utelukkende positiv (muligens med unntak av implementering av 3D.) Vi får håpe at utviklerene, hvem de nå er, gjør en solid jobb med spillet. Endret 6. desember 2004 av alexf Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Positivt at de har valgt 3d. Håper på bedre muligheter når det gjelder diplomati, og at motstanderne ikke HELE tiden har en sur tone mot deg. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg håper de ikke gjør som man (i mine øyne) gjorde med C&C-serien da de gikk fra 2D til 3D, nemlig å ødelegge den... MEn om de gjør det riktig, så blir det moro. Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Høres bra ut :!: Litt enig skepsis rundt 3D implementeringen, ofte ender det opp med at denne kommer litt i veien for spillbarheten. Blir også spennende å se om det virkelig er designet med multiplayer fra bunnen av, dette er og har alltid vært mitt største ankepunkt mot Civ serien. Hittil har de uten unntak utgitt "tilleggspakker" med multiplayer, som har fungert heller dårlig, ihvertfall sammenlignet med den geniale singleplayer opplevelsen. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jada! Sid er tilbake og erfarings poeng paa units. Kan det bli bedre? Faar fortsette aa kose meg med Civ 3 til det kommer... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror det kan komme mye godt ut av 3d i civilization også. Bl.a kan jorden for første gang bli rund, og det må jeg si jeg gleder meg til. Det jeg også håper kommer til å skje er at byens radius og befolkning vil vises grafisk også utenfor bybildet. Det er ihvertfall noe som har irritert meg en stund at man ikke ser byen i hele sin størelse, bare den lille flekken man starter med. En annen ting jeg håper de fikser litt på er at når man kommer til moderne tid, vil de største stedene vokse seg så store at de ikke lager mat mer, og vil derfor måtte få mat fra mindre steder. Så jeg håper de klarer å fikse en eller annen måte å fordele maten over hele riket etter at man har nådd et vist teknologisk stadie. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror det kan komme mye godt ut av 3d i civilization også. Bl.a kan jorden for første gang bli rund, og det må jeg si jeg gleder meg til. Det jeg også håper kommer til å skje er at byens radius og befolkning vil vises grafisk også utenfor bybildet. Det er ihvertfall noe som har irritert meg en stund at man ikke ser byen i hele sin størelse, bare den lille flekken man starter med. En annen ting jeg håper de fikser litt på er at når man kommer til moderne tid, vil de største stedene vokse seg så store at de ikke lager mat mer, og vil derfor måtte få mat fra mindre steder. Så jeg håper de klarer å fikse en eller annen måte å fordele maten over hele riket etter at man har nådd et vist teknologisk stadie. Enig, så enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg