a.4 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hei. Jeg forsøker å formatere min laptop, men får den ikke til å boote fra dvdromen. Jeg har satt opp riktig bootrekkefølge, og inne i windows, klarer den fint å instalere xp fra cden. Hva gjør jeg. Og en ting til. Er det mulig å lage en partisjon av en disk med en partisjon og NTFS system uten å formatere? Mvh a.4 Endret 6. desember 2004 av a.4 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er mulig å boote fra floppy, men det er kanskje et problem å ha både floppy og CD samtidig? http://support.microsoft.com/?kbid=310994 " lage en partisjon av en disk med en partisjon og NTFS system uten å formatere" Sorry, forstår ikke hva du spør om her. Kan du formulere det anderledes? Lenke til kommentar
a.4 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Det jeg sliter med nå, er å formatere. Når jeg ikke klarer å boote fra cd rom, (og ja jeg har bare mulighet for enten cdrom ELLER floppy) og kun har en partisjon, som windows er innstallert i får jeg ikke formatert. Noen forslag? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ser du på formatering som en separat operasjon? Da er du kanskje på feil spor. Formatering i seg selv leder ingensteds. Det du ønsker er å installere. Formatering er et valg du kan gjøre underveis i installasjonsprogrammet. Og det programmet starter ved å boote enten fra CD eller floppy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå