P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hey, noen som vet om et lite gratis program som jeg kan bruke til å måle CPU temperatur? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Etter et enkelt søk på google etter "måle temp på pc" fant jeg denne, http://www.spilpriser.dk/community/forum/Thread.asp?ID=41758 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hey, noen som vet om et lite gratis program som jeg kan bruke til å måle CPU temperatur? Du kan jo bruke AIDA32. Der får du mye ekstra info og Andre er "Sisoft Sandra" og "Motherboard Monitor 5" Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 er det noen av disse programene som kan lage en Graf? Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) burde ikke dette ligge under software? anyways Everest funker fint til det. temperaturer for hovedkort harddisker og cpu ligger under `sensor` dessuten har nok hovedkortprodusenten din et monitor program, min tegner grafer og allting Endret 6. desember 2004 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå