a.4 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Finner ikke Partition Magic Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Dere som sier at du ikke trenger å formatere, er dere sikker på at dere ikke mener at det holder med quick-format? Kan du ikke starte installasjonen av XP på nytt fra CD'en i Windows? Syntes å huske at w2k kunne gjøre det i w98 hvertfall. At installprogrammet la seg på disken og ble kjørt ved neste boot. med partition magic så kan du herje vilt uten å formatere, slik har programmet fungert i ganske mange år. helt sant! Forige (og siste) gang jeg brukte PQ magic var det versjon 3 og dos-only tror jeg. Det likte også å korrupte all data og brukte altfor lang tid. God planlegging og diskmgmt.msc gjør det overflødig for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Finner ikke Partition Magic Får lete bedre då, det ligger der ute Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Partition Magic er nå blitt et Symantec-produkt (tidligere PowerQuest) og info kan finnes H E R Det finnes sikkert alternative steder å finne det, men det kan jeg ikke fortelle deg om uten å måtte ta livet av deg etterpå.... Har du Windows XP Pro eller Home? Norsk? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 er vel ikke sikkert at pro-versjonen av partition magic er nødvendig, kanskje bedre å linke til hjemmebrukerutgaven? ihvertfall, ser at Gunnar_ brukte partition magic den gang det var i versjon 3, og nå har programmet kommet til 8.0. har faktisk skjedd litt på programvaresiden i mellomtiden - faktisk har blant annet windows kommer forbi win95-stadiet. sjekk ut feks winxp! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) ihvertfall, ser at Gunnar_ brukte partition magic den gang det var i versjon 3, og nå har programmet kommet til 8.0. har faktisk skjedd litt på programvaresiden i mellomtiden - faktisk har blant annet windows kommer forbi win95-stadiet. sjekk ut feks winxp! Du vet, de har et ordtak i Massachusetts: Fool me once... fool me never be fooled again! Må innrømme at jeg liker det gode gamle som fungerer i 100% av tilfellene, og mine meninger er absolutt farget av det, men husk at du bare kan ignorere klagingen min. NT 5.0 > 5.1 Endret 10. desember 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skaff deg PM8 Prøv å mekk en diskett som starter opp. Rezise NTFS partisjonen, og mekk en ny en. About windows + boot. Er det brent eller orginal CD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå