Dan Stamnes Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 greit, jeg innrømmer det, jeg kan en del om golf, men ikke alt! =) uansett... i det siste har det kommet en rar dunkelyd fra under bilen, kun når bilen fjører. lyden blir imidlertid borte over 40km/t... lurer sterkt på hva dette kan være... og nei, det er ikke drivknuter! feil lyd! lyden er helt forskjellig! Mvh Dan Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Det kan jo være mye forskjell, her er det jeg tror det kan være : Eksosanlegg som slår i bakstillinga kan det være, f.eks når oppphenge til eksosen blir dårlig. Ellers så kan det være slitte foringer eller lagra som demperne er festa i dempertårnet er dårlige. Kan jo også være demperene som er dårlige eller en fjær som har kommet ut av festene. Endret 6. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 glemte kansje og nevne at det kommer fra forstillinga en stand! =) har vært inne på tanken om at det er stabstaget som er har slitte foringer... osv... men finner seriøst ikke ut av det Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kan være stabstag foringer som er slitte ja, lagra til demperene kan det også være siden det kommer fra foran. Er jo ganske grei å se om foringene til stabstaget er dårlige. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 var mæssom det jeg tenkte, at det kansje var stabstag eller foringer i dempertårna! kjedelig å reparere det nå, da jeg har lite penger, og ikke har tilgang på garasje =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå