Gå til innhold

Bør jeg oppgadere til sp2? Hatt problmer før.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
har du pirat vesjon av XP?

Fungerer fint til meg selv om jeg har pirat verson...

Ka type intenrett har du, beiband, isdn osv. ??

SP2 skal rette på mange feil, skal også ha noen stoppere mot div. spyware og slikt. Har hatt SP2 installert i en periode no, har fortsatt ikke opplevd flere problem enn normalt

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å opppgradere igjen, og etter 4 - 5 dager kom den berømte Bad_Pool_header 000000019 igjen. :cry:

Fant forslag på nettet om å debugge. Hvordan gjør man det ?

Finner ikke hvilke drivere som krasjer.

Tror det drøyer før jeg prøver igjen. eneste positive er at SP2 er enkel å fjerne. :thumbup:

Arne M

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg fikk ny pc i går faktisk.. Formaterte og la inn Windows XP sp1 med en gang da.

Boota så opp og la inn drivere etc., stakk så en tur på windows update for og legge inn sp2.. DA mista jeg også inet! Det funka litt og så funka det ikke! Hjalp ikke slå av brannmuren heller! Men, jeg la inn Norton 2005 og satt den til og passe på nettverkskoblinga mi i steden for sp2 og da funka det fett :)

Så.. jeg har også vert borti att sp2 føkker opp ineten!

Men, en ting som sp2 er veldig bra på er faktisk wlan :)

Og sp2 fjerner vel en del sikkerhets hull osv så tror nok jeg enbefaler og legge den inn :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt pc-verksted hjemme for venner i hele jula. Har formatert og lagt inn det meste på nytt på tilsammen 8 pc'er av forskjellig slag. Eneste de alle hadde til felles var at alle hadde WinXP - dog noen med Homeedition og andre med Pro. Alle har jeg installert SP II på og ingen har hatt problemer. Noen er satt opp med analogt modem, noen med ISDN og de fleste med ADSL. I begynnelsen hadde jeg på mine pc'er her hjemme problem med SP II for å komme på nett, men det løste seg elegant ved bare å legge inn nettverkstilgangen på nytt igjen. Totalt er dette nå gjort på 12 pc'er. Ingen av disse pc'er er det gjort noe spesielt med, vanlige hjemmepc'er. Altså ingen problemer med verken brannmurer eller noe annet. Er jeg den eneste i landet som har det slik?

Lenke til kommentar

Når SP 2 kom i høstes innstalerte jeg på begge mine pcer. Den ene er en rein XP pc (Shuttle) med kun office innstalert. Denne har fungert feilfritt.

Den andre pcen er en pc med "alt" i. Det vil si 2 brennere og masse programmere i denne sammenheng, spill og Nividia skjermkort.

Denne har jeg fått BSOD 2 ganger på. Hver gang skjer det etter ca 5 dager. Alt er prøvd på de første dagene og alt virket da. Så plutselig som lyn fra klar himmel begynner BSOD. Og det slutter den ikke med. Da er det bare å avinstallere igjen og alt blir bra. :w00t:

Arne M

Lenke til kommentar

Mine Pc`er har aldri vært så stabil etter innst av sp2. En har uoriginal XP pro. Har en kamerat av meg som ble fryktelig plaget etter å ha innlagt sp2 helt til det var en som sa at han måtte koble fra brannmur i Norton. Det er jo kjent at Norton krangler med det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...