marcus Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 førte i helgen over ca20GB med musikk til ipod'en via firewire kabelen, tror hele prosessen nok et par timer. Kan dette være riktig?? Synes det gikk sinnsykt treigt... Lenke til kommentar
curud Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg bruker usb til å overføre sangene mine. vet ikke om det er faktisk, men jeg innbilder meg at det går raskere men 20 gb er jo ikke gjort på et blunk, uansett Lenke til kommentar
marcus Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 tror det er samme om jeg bruker firewire eller usb 2, skal vel være ganske lik hastighet. hvis jeg f.eks flytter 20GB til den eksterne harddisken min via usb2, så går det sinnsykt mye fortere enn å overføre 20GB til ipoden... Kan godt hende det ikke skal gå fortere, men synes det er litt rart... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 for meg går det fort ihvertfall bruker vel et par sekunder på hver sang... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 For meg går det også raskt... Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 20gb er jo ganske mye.. Og hvis den bruker noen sekunder pr sang så blir jo det hvertfall et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå