Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg her i senere tid irritert meg over størrelsen på enkeltes signaturer. Spesielt har jeg lagt merke til en med et bilde av ei lettkledd dame. Sånt gjør jo at jeg må scrolle og scrolle for å komme til neste post. Går det ikke an å legge inn en maxhøyde på disse siggene? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 ja... vet ikke om de kan regulere høyde med et enkelt grep, men de gir jo beskjed til folk i ny og ne. Jeg bruker som regel min sig når jeg poster første gang i en thread, så prøver jeg å unngå bruk av 2 sig i samme thread, hvis du var med på tanken? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Har en vane å vise signatur på alle poster, det går automatisk hos meg, jeg bare klikker "vis signatur" og deretter "send" uten å vite det. Jeg har lagt merke til at folk kunne bli litt irritert av signaturen min på alle postene mine i en tråd så jeg gjorde signaturen mer kompakt. Plagsomt? Forhåpentligvis er ikke den jeg har nå så plagsomm, fikk forresten kritikk fordi jeg hadde litt mange smilies i den gamle signaturen min. De to nederste linjene nederst i signaturen min vil bli fjernet så snart PC'en er oppe og går. :smile: _________________ Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM :: GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB :: Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ :: PC'en virker ikke, det er derfor ikke sikkert at jeg svarer på poster o.l. [ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-06-01 19:34 ] Lenke til kommentar
hurst Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 19:22, PanzerFaust skrev:Spesielt har jeg lagt merke til en med et bilde av ei lettkledd dame. Motivet er ikke så ille da Men er enig i at det blir slitsomt å scrolle forbi alle disse signaturene hele tiden. Og for de som er så uheldige å ha vanlig modem eller lignende så tar det sikkert litt tid å vise hele sida Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 19:37, hurst skrev: Quote: Den 2002-06-01 19:22, PanzerFaust skrev: Spesielt har jeg lagt merke til en med et bilde av ei lettkledd dame. Motivet er ikke så ille da Hvilken signatur, da mener jeg hvilken bruker. Må se den før noen skjeller personen ut, og så fjerner han(forhåpentligvis ikke en "hunn") bildet. :smile: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Lurt JoKr! Brukeren med den spesielt lange siggen var nostradamus eller noe lignende...tror jeg. Men ikke for å skjelle ut denne brukeren spesielt. Det finnes andre også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå