Weezel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei Syns det er så u-julete på kontoret her, så skulle gjerne hatt en liten julepynt sak som kan kobles til usb porten (juletre med lys whatever). Hvor kan jeg få tak på no slikt? Det nermeste jeg kom var juletreèt på microplex, men det var vegguttak, og får ikke samme gadget imaget :\ -Nicolai Lenke til kommentar
guge Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Juletre med USB. God nerdejul! Lenke til kommentar
friskies Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva vil koleagaene dine si da?: "Nei blir det mer nerdete nå Nicolai, så slutter jeg!" Lenke til kommentar
DjViper Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Rimi selger et 80cm fiberoptisk juletre ser bra ut, ikke usb tho Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Juletre med USB. God nerdejul! Takk for den *handle* Hva vil koleagaene dine si da?: "Nei blir det mer nerdete nå Nicolai, så slutter jeg!" Som IT ansvarlig tror jeg ikke de bryr seg Endret 6. desember 2004 av Weezel Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Denne var god ... btw: hvor er jule-smiliene?? Endret 6. desember 2004 av Runebassen Lenke til kommentar
friskies Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Enig! Jeg vil også ha flere julesmileys! Reinsdyr-smiley med rød nese som galloperer bortover. Det er like viktig som julebrus for å få en vellykket nerdejul. Hvis ikke blir jeg lei meg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 På Microplex.no har de fiberoptisk juletre. Ikke så dyrt, og ganske kult. Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Selger de ikke det i noen norske nett butikker? :s Endret 7. desember 2004 av DuML3 Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Microplex er da norsk. Lenke til kommentar
guge Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Offtopic: Denne tråden er utrolig! Her skriver trådstarter at han vil ha USB og at han vet om treet hos Microplex. Så er det to andre som nevner juletreet hos Microplex, og en som foreslår et annet non-usb juletre hos Rimi. Ontopic: Jeg vet ikke om noen norsk butikk som selger usb-juletreet jeg fant hos thinkgeek. Til jul ønsker jeg meg fred på jorden, snille barn og at alle leser tråder før de poster i dem. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvorfor usb? du finner jo 12volts strømuttak inne i pcen hvis alle ikke er i bruk. Ta å stapp inn to ledninger inn sammen med sort og rød ledning. Jeg har hengt opp små juletrelys inne i kabinettet på den måten. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kva koster det juletreet(fiberoptisk) på rimi??? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har tenkt å lage julepynt rundt pcen min. Problemet mitt er å ta strøm fra PSUen. Jeg har en skjøteledning(for kabeler til haddisk) med uttak(det vil si to ledninger som stikker ut, en rød og en sort. Den var opprinnelig del av kjølesystemet på en P133) Hvor mange volt er det på den røde ledningen? Hvor mye belastning tåler denne? Er det risikabelt å koble til mange LEDs og motstander til de to ledningene?(den sorte er vel minus) Noen tips? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er antageligvis 12V hvis den henger ut ifra kontaktene til hdd. Jeg trur det eneste problemet er hvis det du kobler på trekker for mye watt slik at det går ut over andre komponenter, avhenger av hvor stor psu du har. det vil vel ikke gi noen varige skader. jeg har tidligere koblet på et 12V neonlys på denne måten, og nå har jeg små julelys koblet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå