Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett

Caddy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst tilbud, men hvorfor skal de alltid selge så mange om gangen?

Jeg skjønner prinsippet med kvantumsrabatt, men hvis de funker dårlig med brenneren kan det fort bli 500 spenn rett ut av vinduet :hrm:

Jeg kunne godt kjøpt 25 eller 50 plater hvis prisen fortsatt var lav men 200stk blir i meste laget.

Dessuten er BenQ`en min alt for ustabil på DVD-R plater, selv om den blir stadig bedre ved nye fw.

Datakjeden selger forresten platene til 544 for de som bor i nærheten og vil spare porto, men om de har dem på lageret er en annen sak...

Lenke til kommentar
Disse funker på NEC DVD-Brennere ikke sant? IDE ND-1300 står det på min (på papiret) Tror jeg skal kjøpe de! :yes:

Virker ok på ND-2500 og nyere NEC.

på eldre NEC vil jeg ikke uttale meg da disse er ganske kresne - men det er bare å prøve så finner du ut om de funker ;)

Lenke til kommentar
Datakjeden selger forresten platene til 544 for de som bor i nærheten og vil spare porto, men om de har dem på lageret er en annen sak...

rart nok, så koster de 874,- på datakjeden. skjønner ikke helt hvor du fikk 544,- fra?

Øverst HER

Dette var på Stovner mens de kosta 874 i Oslo. Det var dog ingen inne på lager men de får vel inn.

Tipper det ikke er helt oppdatert pris i Oslo eller så er Stovner bare the place to be!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...