Gå til innhold

Hvor mye penger har du i Rome Total War?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Spiller med selucia nå... I starten ver alt fryd og gammen, lå på 20000. Så fikk jeg kverka egypt, pontus armenia og parthia, og så var det i gang...Pengene skjøt til værs. Hjalp ikke å bygge, byene var ikke store nok til å lage uniter med høy upkeep... Og hver eneste general ble en gedigen slabbedask. Faction leaderen min fikk navnet the killer, enda han aldri letta ræva si ut av antioch. Andre koselige navn var the lewd, the fat, the lazy, og the ugly slekten var tallrike. De som var i felten fikk stort sett navnet the blood-soaked

Men nå går det meget bedre, etter at byene ble store. Hvert 10enede år gikk jeg igjennom alle byene og fylte opp counstruction tingen, 500000 ut på det meste, og trente noen "brukbare hærer"

6 ss pikemen, 4 ss legionerer (Dette hørtes litt nazi ut :hmm: )2 armoured elephants 2 cataphracts 1 companion cavalry, en scythed chariots, to archers og 1 onager. Og en slabbedask av en general. Et par sånne hærer, og økonomien var i boks. Nå har jeg hele afrika, hele den østre delen av verden, og har gått inn i brutii-hellas med kjempehærene...

Lenke til kommentar

Akkutatt no holder jeg på med en julii camp, og etter å ha tatt hele vest europa så hadde jeg overraskende lite peng. Kan ha no med at militæret mitt er gigantisk, er litt dyrt å ha krig bori tyrkia som julii.

Men jeg har vanligvis ikke over 50,000, har jeg over det så gir jeg bort akuratt sån at jeg har 40,000 igjen.

Men det virker som om penga endelig går litt oppover nå som jeg har hatt store tap neddi selucia. Vart tilogmed i minus en liten stund etter at en stor plage(som jeg hjalp å spre) drepte over 50,000 i gallia.

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...