knutby Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257418 Penge grisk? neeeei, ikke i det hele tatt. snakk om frekkhet. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 900 mill.......................... Det va ikke for lite helle.Det er sån så eddie murphy sier i RAW. eddie, i want half eddie, what have you done for me lately eddie. iI want half . Off, stakkar mann. sånne kvinnfolk så der skulle det vert skuddpremie på Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 WTF? 366 etter skatt?? Er ikke gevinster skattefritt? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 WTF? 366 etter skatt?? Er ikke gevinster skattefritt? Nope... I Norge er det kanskje litt skattefradrag og hente osv. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Frekke drittkjerring Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg hadde svidd av alle pengene på Kinderegg med en gang. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg tror jeg hadde gjort det samme som den dama der. Synes det er greit å tape ansikt for så mye penger Endret 6. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Skoff --> smørrkniv --> 49 år gammal Dritt kjerring --> BLOD Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror jeg hadde gjort det samme som den dama der. Synes det er greit å tape ansikt for så mye penger tjaa, skal ikkew nekte for at jeg hadde gjort et forsøk nei:P menondskapsfullt er det uansett.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Off, stakkar mann. sånne kvinnfolk så der skulle det vert skuddpremie på Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hadde det vært meg det der skjedde med hadde jeg drept kjerringa i kaldt blod. så etter noen år i fengsel hadde jeg hentet pengene ut av høy-rente kontoen min og levd i sus og dus. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er sånn man kan trygt si "Jævla fittekjerring" til. Helt forferdelig hvis det går gjennom og hun faktisk får det der. For det første så slengte hun han ut fordi han var en taper og for det andre tok hun han tilbake når han fikk penger. Jeg hadde betalt en leiemorder en mill for å satt en stopper på henne, helt seriøst. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hoho, for ei jaevla drittkjerring... Får hun halvparten så er det ufattelig tragisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror jeg hadde gjort det samme som den dama der. Synes det er greit å tape ansikt for så mye penger Mja.. hvem her ville ikke gjort det samme hvis det stod om 150 millioner kroner? De er nok helt sikkert ikke perlevenner uansett.. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror jeg hadde gjort det samme som den dama der. Synes det er greit å tape ansikt for så mye penger Mja.. hvem her ville ikke gjort det samme hvis det stod om 150 millioner kroner? De er nok helt sikkert ikke perlevenner uansett.. Selvsagt hadde enhver idiot prøvd seg, men jeg håper ikke det går gjennom. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror jeg hadde gjort det samme som den dama der. Synes det er greit å tape ansikt for så mye penger Mja.. hvem her ville ikke gjort det samme hvis det stod om 150 millioner kroner? De er nok helt sikkert ikke perlevenner uansett.. Sant nok. Men hun må være en erke-bitch da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 WTF? 366 etter skatt?? Er ikke gevinster skattefritt? Nope... I Norge er det kanskje litt skattefradrag og hente osv. vel, vinner man Lotto i Norge så er det skattefritt. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva er problemet? Rødstrømpene ville etterlatt mannen med nok penger til mat, klær og spasersko, samt betaling av barnebidrag. Welcome to the real world. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 *Host* Leiemorder *Hark* Eller så gjør han det slik som en fyr i Las Vegas. Dvs; overbevise kjerringa om at han spiller vekk alt han eier slik at hun ikke skal få en dritt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Da må du gjemme pengene dine cash da! Blir ikke så lett da nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå