xanth0s Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei. Satt opp en ny pc i går....Så kom jeg til delen jeg har aldri gjort før. Sensorene til lcd displayet i fronten. Det skal settes en på CPU en på Skjermkort og en på Hardisk. Hvor på komponentene skal disse settes? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det lønner seg ofte å lese manualen. Det står helt sikkert noe der.. jeg tror cpu sensoren skal litte under cpu`n, skjermkortet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 CPU sensor kan du ligga så nerma kjernen så mogeleg. Ikkje oppå kjernen Pass på at sensoren ikkje hindre kjølarene i å få god kontakt. GPU sensor kan festast på baksida av kortet. Rett under kjernen. Er litt usikker kor på disken det er varmaset, men du kan festa sensor på motoren. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Det som var at det ikke fulgte med noen manual for å sette på sensorene. Har sett at folk teiper på sensoren på CPU. Men er ikke sikker på hvor sensorene skal sitte på Skjemkort å hardisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå