int20h Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Intel leverer NVIDIA-grafikk Intel kommer til å levere ut enkelte av sine PCIe-hovedkort sammen med GeForce 6600 GT grafikkort. Avtalen kan gi NVIDIA enda større markedsandel i forhold til sin rival, ATI. Les artikkelen her Lenke til kommentar
goggen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Noen som vet om dette tilbudet finnes i Norge noe sted? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sikkert greit for bedrifter som skal ha billge PC'er. Men for oss entusiaster så kjøper vi ikke Intel hovedkort uansett. So big deal... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Sikkert greit for bedrifter som skal ha billge PC'er. Men for oss entusiaster så kjøper vi ikke Intel hovedkort uansett. So big deal... Tja, synes det virker som et rimelig bra entusiastkort og jeg da. Jeg mener, de implementerer jo en GeForce6600 brikke i hovedkortet. Det er jo heftigere enn det "eksterne" skjermkortet jeg har nå det (et Radeon 9800 pro). Blir spennende å se hva et slikt hovedkort (da gjerne til AMD-plattformen) blir liggende på. Edit: Spørs om det er så lurt for bedrifter å investere i slike hovedkort. Da kommer jo kanskje de ansatte til å spille vekk dagen da Endret 6. desember 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg mener, de implementerer jo en GeForce6600 brikke i hovedkortet. Det er vel ikke en integrert løsning..? man får kjøpt en pakke med hovedkort og skjermkort sammen til en god pris.. Tidligere år "bundlet" Intel sine hovedkort med ATI RADEON X600 - PCI Express. Denne gangen er det NVIDIA som kan dra nytte av en storavtale med prosessorgiganten. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er vel ikke en integrert løsning..? man får kjøpt en pakke med hovedkort og skjermkort sammen til en god pris.. Ah goddammit! Der ser en når en i det lesende tidspunkt var blind på begge ørene. I stand corrected. Takk. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Blir spennende å se hva et slikt hovedkort (da gjerne til AMD-plattformen) blir liggende på. Til AMD fra Intel? Dream on! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Til AMD fra Intel? Dream on! Hehe, nå var det ikke HELT Det jeg mente da. Jeg trodde jo først at de hadde klart å integrere 6600 brikke i hovedkortet, og håpte at det ville komme noe lignende til AMD. Men, som historien viser, jeg tok feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå