Herr Brun Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vel, prøv å gjett hva spørsmålet er:P Hvordan forsvarer du byen din, når fienden besieger? Plasserer du folka dine på muren eller i gatene? Har du archers eller infanteri på murene? Jeg foretrekker egentlig å sloss i gatene, i alle fall hvis jeg er en "phalanxnasjon". Jeg setter to-tre enheter i hver gate, med en grupper archers rett bak. Og hvis det er en mulighet for det sender jeg kavaleriet mitt rundt og angriper bakfra, etter at de har engaget infanteriet. Som oftest router det hele hæren deres. Herr Brun Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Archers på murene er morsomt ^^ Hvis det er trange gater (er vel stort sett alltid det ) så kjører jeg med phalanx formasjonfolk som tetter helt igjen. Gjerne noen archers bak hvis de er i byen. Bryr meg ikke med å sende noenting ut og rundt. AIen er så dum at den dreper seg mot phalanxene anyways. Hvis jeg bare har stockade så møter jeg dem der de kommer inn. Først med infanteri, kort etter stormer kavleriet inn og hogger ned infanteriet. Får dem på flukt som regel ^^ Gjerne myke dem litt opp med spyd og piler før de bryter ned veggen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 spiller jeg noen som har phalanx er det samma oppskriften. 10 units med archers helst noen som er litt bedre en vanlige. 9-10 units med phalanx satt i gater som leder til towncenteret Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 masse archers og phalanx ved portene skulleduge, eventueltlitt cavalery til å slakte deflyktende. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Som noen som er uten Phalanxer? Da blir det værre! Liker best å ha bueskytterne på muren, og løpe som f med en gang motstanderen nærmer seg muren.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Eventuelt pleier jeg å drøsse på med archers og håpe på at de tar ut siege towes. Og så pleier jeg å lage et par grupper (4-6) med gladiators om jeg er romerne, disse slakter alt av infanteri. Og selvølgelig et par grupper med kavalrei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå