Itchy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 altså som tidenes største online spill verden over, nå som også 2eren er lansert syns jeg pokker det er på tide at eq får sin egen kategori under "de mest populære spillene) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tviler på at det får det, det må være veldig mange poster for at en kategori opprettes. Moderatorer er også veldig kravstore for slike egne spillforum.. Denne er også postet feil: Den skal i "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)" -seksjonen. Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har spurt om dette før. fikk nei sist gang. Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 ok, beklager hvis den er postet feil, men hvorfor skulle det ikke opprettes en egen Eq kategori? når man har spill som feks farcry som blir "lite" i forhold? gidder en moddis å flytte posten, hvis den er postet feil i steden for å stenge den hadde jeg blitt glad.. mvh itchy Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 gidder en moddis å flytte posten, hvis den er postet feil i steden for å stenge den hadde jeg blitt glad.. Gidder Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 ikke noe svar. jeg dumper jumper denne posten en gang.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hmm... Om det i det hele tatt skulle bli en slik kategori, måtte det bli en kategori for HELE Everquest serien! Dessuten må nok antall tråder angående Everquest-spill bli betydelig høyere. Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Er det noen saklig grunn til at man ikke kan lage en egen thread på EQ2? Eller er det bare "vi tar med bare spill vi liker" syndromet som ligger til grunn? Lenke til kommentar
horebore Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 egne forum for enkeltspill blir vel laget etterhvert som moderatorer/administartorer synes det blir for mange tråder om et spill i de generelle forumene. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 kom ann fiks ein eq2 kategori!!! koffor sko dokk ikje jørr d?? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dere vet man kan diskutere EQ2 her selv om den ikke har egen kategori Dette har jo allerede blitt sagt flere ganger nå, det er for lite threads om EQ2 for å lage en egen kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå