shabahax Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har planer om å kjøpe meg noen nye deler til pc'en etter jul. Jeg skal ha nytt skjermkort, helst til rundt 2000-. Er GForce 6600GT et bra '' spille '' kort? Og jeg skal ha en ny vifte siden den gamle er helt på trynet. Så jeg bare lurer på om dere har noen forslag? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Vil vel vente og se an situasjonen etter jul... Da begynner salgene hehe... Endret 6. desember 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vil vel vente og se an situasjonen etter jul... Da begynner salgene hehe... sitter å ser etter ny pc selv, tror du det virkelig blir så mye billigere på ny årer? snakk om store penger? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg tror vi får en del nye ting, og prisene vil rase nedover. Edit: AntiVisjon.. Endret 6. desember 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå