Veritas Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har anskaffet meg et gainward G4 ti 4400 og på gainwards hjemmesider går det an å laste ned en oppdatering til VGA bios. Anbefales dette? Hvordan oppdaterer jeg Biosen? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 19:08, Veritas skrev:svar da ffs WoW! Gir oss 5min på å svare før han/hun/det blir sur... temper, temper! Uansett, hvorfor skulle du oppdatere BIOS på dette skjermkortet? Tviler meget sterkt på at det ligger noe nytt der ute (WorldWideWeb) da GF4 kortene er relativt nye. OG, hvis du absolutt MÅ ha BIOS update, søk på Goggle, ikke bli sur av å måtte vente i hele 5min! Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 måtte bare skrive noe for den var så jævli langt ned etter kort stund :smile: Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 19:18, Veritas skrev:måtte bare skrive noe for den var så jævli langt ned etter kort stund :smile: Hallo da ! Det har vel ingenting å si ! Du får svar hvis noen har ett, selv om posten er flere dager gammel. Forum er ikke som irc. Trenger du kjappt svar bruk irc, ikke kom og mas i ett forum for da gidder ikke folk å svare fornuftig!!!!! Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Siden du prøvde på nytt idag i en ny post med hyggeligere tone får du svar idag. 1 Lag en boot disk: 2 Fila du lastet ned heter vel : vnj1528p.exe Det er en selfextractor kjør den og pakk ut filene på boot disken. 3 For sikkerhets skyld napp ut alle ekspansjonskort. Trolig ikke nødvendig men det koster ikke noe å være forsiktig. 4 Start med boot disk. 5 Når du står i a: skriv flash.bat Vent til det er ferdig evt. følg instruksjonene, reboot og du har ny bios. _________________ Competent people solve problems, smart people prevent them! Erfaringen øker proposjonalt med ødelagt utstyr! [ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-06-02 23:44 ] Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 23:26, Shepherd skrev:...Erfaringen øker proposjonalt med ødelagt utstyr!.. Det kan jeg jaggu skrive under på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå