Espen O. Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 PDA/Mobil til ca 4500 kr, er det mulig? Mine prioriteter er: 1. PDA 2. Telefon 3. Underholdning Funksjoner -Kalender: (Ja - Enkel). -MMS: ja -GPRS: ja -EDGE: nei -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:ja -Spill: ja Form: Frykter ikke typisk PDA design, men må være bærbar.. Skjerm Farge. -Touchscreen: Ja, evt tastatur Pris: Jeg har mellom 4000 og 4500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei, men må jeg så må jeg.. Diverse -Kamera: Ja -Videokamera: nei -Triband: Ja -Infrarød port:Ja -Bluetooth:Ja -Minne: prisavhengig -Minnekort?:Ja -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3:Ja -Radio:Ja -3g(UMTS): nei. -Wlan: Ja, har 802.11g WAN i huset -Batterilevetid: Viktig - GPS: det hadde vært en kjempebonus (evt muligheten for å koble til en ekstern GPS via USB kabel?) Ingen av disse kravene er absolutte. Det som den største hindringen er vel prisen. Det viktigste for meg er en dugbar PDA med mulighet for lydopptak, notater og mail. Dernest kommer mobilen, med muligheten for kommunikasjon utad (mail, sms og samtaler) og tilslutt eventuell underholdning på lange reiser. Skulle dere ha forslag som overstiger min prisantydning legg de gjerne med likevel. (jeg kan jo falle for fristelsen ) Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 sony ericsson p900/p910. De passer deg (kjøp de brukt. da får du de for 3000-3500 kr?) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 sony ericsson p900/p910. De passer deg (kjøp de brukt. da får du de for 3000-3500 kr?) Helt enig P900/P910i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå