Gå til innhold

Miss Digital World

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i at vinneren ikke var all verden, men jeg husker at eksen min sin bror hadde en poster med bilde av Dr. Aki Ross fra Final Fantasy (filmen) i bikini, og det var ikke verst i det hele tatt. Måtte nesten ta to blikk for å se at hun var kunstig.

EDIT: Synes faktisk nesten at pixelmissekonkurranser er litt mere spiselig enn den vanlige sorten. I det minste skjuler de seg ikke bak et sosialt alibi.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Missekonkurranser er en genial måte å skille plommen fra eggehviten. Og jeg er overbevist om at vi ville vært tjent med å ha flere slike konkurranser. Kritikken rundt skjønnhetsidealet, og dens innvirkning på småjenter, er bare vås. Jenter må og skal slanke seg å for se pene ut. Alt hysteriet rundt at dette bare er for å selge er også vås. Det er bevist at skjønnhet har en direkte tilknytning til intellekt. Og ikke før flere skjønner at, desto mildere man er for øynene, desto smartere er man, kan vi begynne å kunne kalle oss for et videreutviklet samfunn. Bare se på mange av slumlandene i Afrika. De er ikke underutviklede nasjoner fordi de er preget av fattigdom, borgerkrig, korrupsjon, epidemier, mangel på vaksine eller skoler og skolebøker. Men rett og slett fordi de ikke tar til seg skjønnhetsidealet og kapitalismens selge, selge, selge prinsipp den bedrevitende vesten har lagt seg til.

Nei! Jeg sier la oss ha flere missekonkurranser. Flere realityshow. Og enda flere kommersielle produkter. Avskaff staten. La privat sektor ta over styringen. Kutt velferdordningene og øk fallskjermene til finansmennene. De som VIRKELIG vet hva som er best for oss. Og la oss få mer reklamebasert underholdning. Silikonpupper og orgasmepiller. Lykkepiller og blondiner. Alkohol til tre kroner literen og sladder istedenfor nyheter, det vil folket ha!

Og ser vi på profitten dette produserer i markedet, er det ikke å komme bort fra at dette er noe vi blir smartere av. Penger er jo tross alt roten til all lykke og løser alle problemer.

Dette er selvfølgelig ment som en satire på det kapitalistiske fenomenet.

Så det er ikke nødvendig å komme med "Hei, hør-nå-her-taler".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...