Knick Knack Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 mye Nå snakker KnickKnack om det som foreligger pr. idag. Det snorreh linker til er planer AMD har til neste år. Spennende Riktig. Innen de nye AMD produktene for laptop kommer ut i markedet så vil Intel kunne tilby to platformer for laptop: 1) Centrino som er rettet mot bedrifter og fokuserer hovedsaklig på effektforbruk. 2) Sonoma som er rettet mot forbrukere med krav til multimedia kapasitet. Da får du dual chanel DDR2, 533FSB og P-M på 2.13MHz (minst) innen samme effektforbruket som AMD Mobile 64. Det er rett og slett for mye å håpe på at K8 skal kunne levere bedre resultater enn både P-M og Netburst som i tillegg opererer i så forskjellige markeder med helt forskjellige optimaliseringer. Det sagt. For de som absolutt vil ha 64 bit x86 støtte på laptopen sin så er AMD Mobile 64 det eneste reelle alternativet. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Ok men det er helt sikkert på at det er noe med nye amd prosessorer eller er det noe annet ? uansett så vil jo det bli kanskje litt billigere til januar så da er det jo lurt å vente å se egentlig selv om kanskje jeg ikke skal ha det nye fra amd hva nå en det kan være ......HOST(er vel en ny amd prosessor tenker jeg) :D EDIT : Det jeg tror er kanskje at det er en ny type av AMD 64 slik som vi har 90 nm og 130 nm nå ... så kanskje nye Endret 6. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) b0nna Les hele tråden så ser du hva vi snakker om Endret 6. desember 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, men skjønner ikke hva SOI prosessen, eller den delen AMD fikk kjøpt av IBM har å si for at IBM nå vil selge sin PC vinge. IBM lager jo ikke x86 cpuer selv. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Nei,men det jeg prøvde å si var at hadde ikke IBM hatt planer om å selge denne delen av virksomheten ,men heller satse mer på den er det vel tvilsomt oom dem hadde solgt noe som de kunne nyttigjordt selv , en beslutning om å selge deler av virksomheten er neppe kommet over natten . Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvordan skulle de nyttegjort seg av den da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hvordan skulle de nyttegjort seg av den da? Vel tolk det hvor du vil,ser hvor du vil (som i andre poster) men gidder ikke bli med på "enda" en krangel . PS: du kan jo også lese min signatur . Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ok, men helt oppriktig så ser jeg ingen sammenheng mellom salg porsess teknologi og salg av pc-vingen, evt hvordan pc-vingen skulle gjort nytte av denne teknologien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå