Truls84 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 man ser jo stadig nye mods og pene kabinetter på netshoppene rund omkring... men jeg kom til å tenke på hvordan å få det til å holde seg nytt over tid. har to alu kabinett og de er full av fingermerker, støv samler seg opp og blankhetetn forsvinner bare sjenerelt. så jeg ønsket bare å høre deres erfaringer, tips og triks for å holde kabinettet rent og pent over tid. hvis noen har noen tips om hvordan rense tastatur/mus lett så er det og velkommen(ikke ta feil å tro at jeg ikkje klarar å skru fra et tastatur, men renholdstips som ikke er en hel oprasjon uno) Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 tastatur og mus pleie jeg å skru ifra og så rense med vann og klut på selve tastene og toppen. resten blåser jeg bare med slik lufttrykk opplegg (husker ikke navnet) pcen tar jeg og med vann og klut. og lar det tørke før jeg sette i delene igjen. funke fint Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 tastatur og mus pleie jeg å skru ifra og så rense med vann og klut på selve tastene og toppen. resten blåser jeg bare med slik lufttrykk opplegg (husker ikke navnet) pcen tar jeg og med vann og klut. og lar det tørke før jeg sette i delene igjen. funke fint Det gjør jeg å, funker fett det! helt til mit tastatur sa kaputt for ei stund ja! Men det må være en annen feil. Alle Tastene ble helt feil. Men tror ikke det er vannskader! Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 skikkelig dritt å ta hardware ut av kabinettet før man vasker og pusser bort fettflekker... spesielt når man har mye strips og kabelsamlere og dritt... fins det ikke noe renseveske som er brukbar mens hardware står i? at det går å bruke noe alcahol som ikke skader elekroniken når man vasker? ta ikke feil, jeg er ikke ute etter hubelkaninene, de tar støvfiltrene. er mer ute etter en losning så alt skal bli blankt som f.... f.eks. slik som dekene på utstilingsbiler glinser, går det an med en hk? vurderer eventuelt å lage en plate foran hk som på orac Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 problemet blir bare å få det like fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå