w0d00 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har prøvd å klokke mitt nye PowerCollor X800XT PE.. Klarer å få memory opp til 560 mhz.. Men problemet er at når jeg prøver meg på core, så får jeg artifacts på 524 mhz... Bruker AtiTool.. Kan det være noe slags sperre på kortet i BIOS kanskje?? Må da gå ann å klokke det mer enn 4 mhz.?? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 prøv rivatuner... funka for meg iallefall. deretter kjør noen runder i 3DMark Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er ikke alltid X800XT PE kortene er noen klokkemonstre.... Hvis det samme skjer med powerstrip, rivatuner eller radclocker må du nok innse sannheten.... Lenke til kommentar
Kashis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 På mitt PowerColor X800pro VIVO klarer jeg klokka fra 475MHz og 450MHz 590MHz på både mem og core uten artifacts. Har vifta som fulgte med kortet. Men jeg fikk bare 12 pipelines når jeg prøvde å flashe til XT PE, tror de siste 4 er ødelagt. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Tror faktisk det er noe galt med det nye XT PE kortet mitt.. Får lange streker som dukker opp på skjermen en gang iblant.. Det er veldig irriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå