Alastor Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ser at netshop.no har tilbud på surround-system som dagens julekalender. Der står det følgende: OBS!! Leveres med tysk manual, men med engelske menyer. Det er lett å koble sammen og bruke. Og jeg lurer på, er det ikke slik at skandinavisk manuall så og si _må_ følge med når man selger noe i norge..? Eller er det jeg som bommer nå.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det må følge med. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tja, da kan da ikke være ulovlig å selge med tysk manual, når de gir klar beskjed om det? Låter i såfall merkelig. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Og jeg lurer på, er det ikke slik at skandinavisk manuall så og si _må_ følge med når man selger noe i norge..? Eller er det jeg som bommer nå.. Har jeg aldri hørt om. Kan ikke skjønne hvor et slikt forbud skulle være hjemlet (nedfelt.) Men når det gjelder næringsmidler, og skadelige stoffer (kjemikalier osb.) så skal produktdeklarasjonen stå på norsk?! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har kjøpt mye som kun har tysk, engelsk eller asiatisk bruksanvisning. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Norsk manual er pålagt kun i utstyr som har med sikkerhet å gjøre.... Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Norsk manual er pålagt kun i utstyr som har med sikkerhet å gjøre.... Ja, kunne fått fatale konsekvenser dersom man trodde plumbo var en økonomipakning med bruspulver Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Norsk manual er pålagt kun i utstyr som har med sikkerhet å gjøre.... Ja, kunne fått fatale konsekvenser dersom man trodde plumbo var en økonomipakning med bruspulver Pfffft! Alle vet da vel at Plumbo er oppvaskepulver! EDIT: beklager off-topic, men jeg kunne ikke dy meg. Endret 6. desember 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Norsk manual er pålagt kun i utstyr som har med sikkerhet å gjøre.... Ja, kunne fått fatale konsekvenser dersom man trodde plumbo var en økonomipakning med bruspulver Pfffft! Alle vet da vel at Plumbo er oppvaskepulver! EDIT: beklager off-topic, men jeg kunne ikke dy meg. Da fikk jeg, om ikke annet, vasket magen innvendig i går. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Siden det er unødvendig å starte ny topic om dette, så legger jeg inn mitt spm her.. I og med at familien er ute etter ny DVD-spiller, så virka dette meget fristende! Åssen er kvaliteten på tilbudet, egentlig? Er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå