kammiz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) jeg har lyst på et svart eller sølv trådløst tastatur.. så anonymt som mulig, UTEN knapper til alt som er.. kan til nød godta play/pause/stop knapper og volum.. jeg husker tilbake til keytronic sitt lifetime tastatur.. det var utrolig herlig, men desverre gikk det fløyten.. det hadde dessuten ledning.. men noen andre som har gode tips? jeg tar gjerne også imot tips om svart eller sølv optisk mus med rullehjul.. jeg har lett litt rundt, men føler at sånt ikke er standardvare, men derimot noe man kan slumpe borti her og der.. på forhånd takk! Endret 6. desember 2004 av kammiz Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) For en liten tid siden kjøpte jeg 3-4 svarte IBM tastaturer for under 100kr stykketuten noen ekstra knapper. Jeg vet ikke hvor man får tak i de, men tror ikke det er så vanskelig å få tak i de vist du skjekker rundt på elektronikk butikker. *Edit* Så ike før no at det skulle være trådløst, det har jeg aldri sett uten masse dilldall på. Endret 5. desember 2004 av AMD-GNom Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 det finnes mye alternativer hvis man godtar ledningen.. men jeg fatter ikke hvorfor de trådløse skal overlesses med knapper.. hvor langt unna musa og pcn er det liksom meningen at man skal gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå