Sneglen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor klager folk? Synes det er bra at de faktisk gidder å ha ett nytt tilbud hver dag. Om du ikke er fornøyd så er det jo ingen som tvinger deg til å kjøpe eller å klage på det. Må bare si meg 100% enig her. Har sett det i _samtlige_ poster jeg har lest ang. kampanjer, tilbud og julekalendre her på HW. Hva er problemet egentlig? En butikk bestemmer seg for å kjøre en kampanje på et produkt, da er det vel opp til butikken hva de velger å kjøre kampanje på? Jeg er bare glad til at butikkene faktisk kjører slike kampanjer, jeg. Det fører til økt konkurranse og det er ra for meg som forbruker. (Det at jeg faktisk skal konkurrere i markedet selv ser jeg glatt mellom fingrene med når jeg har på meg forbrukerbrillene... ) Så summa summarum synes jeg vi skal vente med å sutre til de begynner å tilby Trust musematter i kalenderen, jeg. DA skal jeg melde meg på hylekoret. -KJ Enig! Ser ikke noe poeng i å klage. Man gir ikke bort det beste på første dagen, eller i løpet av første uka! Om du ikke liker tilbudet, så se frem til neste, det er 24 tilbud, du kommer nok til å like ett Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dere som vil ha 6800 GT, PS har et på lagersalget - 2728,- Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 haddet heller kjøpt et GT kort - har fått en RAzer da fra julekalendreren i år Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er ikke dette kortet på høyde med 9800XT ? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Greit tilbud hvis man kan spare 200,- på det i hvertfall for dem som ønsker seg et slikt kort. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg er virkelig imponert over hvordan folk tror og håper at alle tilbud skal tilpasses deres lommebok og krav, greit nok, ikke det beste kortet, men sikkert bra nok for mange. Slutt å klage, ingen tvinger dere til å kjøpe noe som helst. Det kommer sikkert litt mer high-end etterhvert. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er ikke dette kortet på høyde med 9800XT ? tror det er noe dårligere .. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bra folk er enige med meg, personlig JEG hadde klart meg med kortet så jeg syntes det var ett fint tilbud jeg. Har ikke penger da Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 X800SE kjører på 425/400MHz (core/minne) mot 9800XT som kjører på 412/365MHz. X800 har i tillegg en trilinear optimalisering samt høyere z komprimering. Det er liten tvil om hvilken kort som er raskest her. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 viss det er liten tvil at x800se er raskere enn 9800xt må jo kortet vere ekstremt bra i mitt syn.. sitter her med ti4600 og det fungerer... (men må nok bytte det ut til eg skal kjøpe hl2 medal of honor osv...) x800se kjører vel dissse spillene bra ? men er nvidia sitt 6800GT bedre/billigere? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) hva for du 6800le-gt til å bli da et 6800le kort, klokket til oppunder gt standard, er nokk en noget bedre kjøp ja 1980,- Endret 6. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Rart at folk klager så mye. Synes ikke jeg ser annet enn tilbud på X800Pro og 6800GT. Tror egentlig de SE-kortet er mye mer aktuelt for de fleste enn hva pro/GT er. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 mye fordi se ligger på le nivå muligens Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Dårlig tilbud, dårlig kort. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Husk at X800SE kortet har 256MB VRAM, noe som kan fort vise seg å bli ganske nyttig fremover. Samt at det visnok skal være svært overklokkings vennlig. Men til 2495,- er det ikke store skrittet til de rimeligste GF6800GT 256MB kortene som er ganske mye kraftigere. Lenke til kommentar
svening Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 SE = Slow Edition (populært). Men hvis en ser på det, så er dette faktiskt et godt tilbud som gir mye kort for pengene. Et godt alternativ til de som ikke har 9800Pro/XT og som synes X800 pro/xt blir for dyrt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Merklig at Nvidia ikke er et alternativ for mange, selv om de yter bedre i den klassen, men skal ikke legge meg mer opp i det Endret 6. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå