Howard Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Julekalender 2004 - dag 6 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) se? 8 pixel pipelines Vi vil ha ett xt Endret 5. desember 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ikke så bra spør du meg.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva betyr SE? Er det et "vanlig" x800 eller er det noen muffins innblandet her? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 se? Triste greier. Skulle vært tilbud på x800 pro eller 6800 gt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva betyr SE?Er det et "vanlig" x800 eller er det noen muffins innblandet her? Dårligere enn vanlig x800 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Enig, litt kjipt at det var SE-versjonen... Håper det kommer noe på high-end fronten senere da Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 SE= Særdeles Elendig Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 x800pro var jo på tilbud på netshop i går eller forleden. til 3k Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kr. 263,- billigere enn neste på lista. Ikke så aller verst det, så slutt og klag folkens. At dere ikke er på utkikk etter et slikt skjermkort gjør det ikke til noe dårlig tilbud. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Syns det er fint jeg, er jo et mer akseptabelt prisnivå, med tanke på at det har 256mb GDDR3 minne Men det ligger fortsatt under vanlig 6800 i ytelse, så må se noen modde resultater før jeg gidder titte på dette... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det dette kortet som skal konkurere med 6800LE ?? Isåfall, synes jeg at ATI priser sine kort for høyt. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det mulig å åpne pipelines på dette kortet? I så fall må det vel være overklokkers drøm..? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor klager folk? Synes det er bra at de faktisk gidder å ha ett nytt tilbud hver dag. Om du ikke er fornøyd så er det jo ingen som tvinger deg til å kjøpe eller å klage på det. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor klager folk? Synes det er bra at de faktisk gidder å ha ett nytt tilbud hver dag. Om du ikke er fornøyd så er det jo ingen som tvinger deg til å kjøpe eller å klage på det. W0rd Lenke til kommentar
Paska Kakka Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Plese give me 6800GT the grates card ever!!! X800SE = Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Plese give me 6800GT the grates card ever!!! X800SE = Det har vært på tilbud til 3tusen på ukenstilbud på mpx hele forrige uka. Kanksje de selger de enda.... Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ikke mulig med x800SE@x800XT er det? Lenke til kommentar
~inso Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 se? Triste greier. Skulle vært tilbud på x800 pro eller 6800 gt. Tvilsomt med tanke på tilgangen til disse kortene... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor klager folk? Synes det er bra at de faktisk gidder å ha ett nytt tilbud hver dag. Om du ikke er fornøyd så er det jo ingen som tvinger deg til å kjøpe eller å klage på det. Må bare si meg 100% enig her. Har sett det i _samtlige_ poster jeg har lest ang. kampanjer, tilbud og julekalendre her på HW. Hva er problemet egentlig? En butikk bestemmer seg for å kjøre en kampanje på et produkt, da er det vel opp til butikken hva de velger å kjøre kampanje på? Jeg er bare glad til at butikkene faktisk kjører slike kampanjer, jeg. Det fører til økt konkurranse og det er ra for meg som forbruker. (Det at jeg faktisk skal konkurrere i markedet selv ser jeg glatt mellom fingrene med når jeg har på meg forbrukerbrillene... ) Så summa summarum synes jeg vi skal vente med å sutre til de begynner å tilby Trust musematter i kalenderen, jeg. DA skal jeg melde meg på hylekoret. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå