Gå til innhold

Går det an og bruke de store flyene på Gta 3?

Anbefalte innlegg

Da jeg ser på spillhåndboken som fulgte med så sto det at du kan skifte mellom byene med fly og t bane men jeg finner bare det lille flyet(som er umulig og fly med har bare klart 23 sek) mens det er bilde av et stort fly der... kan noen hjelpe meg?

Jeg spiller det på ps2 og ikke pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er bare et bilde.. går ikke ann å fly de store flyene!

tips for å fly dojo... eller hva det nå heter!

ps2 versjonen!

store fly som rører på seg er ikke farlige da du kjører rett gjennom dem!

du kjører ut på rullebanen.. bruker analog stikke IKKE DIGITAL! holder stikka LITT framover og akser bortover banen som f***.. til slutt ser du at flyet begynner å humpe opp og ned og akkurat da det humper ned skal du slippe stikken LITT tilbake og flyet skyter til værs!

når du har sluppet stikken helt tilbake (midtstilt) så ser du at flyet begynner å miste høyde.. IKKE panikk for det retter seg opp igjen når den har fått stor nok fart! flyet fungerer sånn att man må ha en viss fart for å opprettholde høyde.. m.a.o det går ikke ann å fly høyere enn maksimum høyde man får når man tar av! styring skjer ved at man FORT bøyer stikken til venstre eller høyre og så slipper opp igjen! Da svinger flyet av seg selv! for å rette opp igjen bøyer du stikken FORT til den andre siden! dekk får teken på dette med en gang!! er ikke noe problem å fly dojo! fly over stadion når dekk får sjansen så ser dekk hva fotballaget heter!

Lenke til kommentar

protector, du kan stige så høyt du vil (ps2), bare tilt stikka litt fram så flyet styrter ned litt så midtstiller du stikken og flyet retter seg opp igjen til litt høyere enn der du begynte.

nord fort portland er det dodo fly som flyr rundt, dit kan du vel fly og krasje i noen. noe annet innteresant er spøkelsebyen bak det store fjellet i den 3. byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...