a_tomren Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva er det absolutt råeste kabinetett som er å få tak i? Er det Thermaltake eller Lian Li, eller noe annet? Kan noe gi meg noen tilbakemeldinger for jeg vurderer å kjøpe noe vanvittig rått snart Så jeg hadde satt pris om noen med skikkelig god peiling hadde gitt meg noen gode tilbakemeldinger, takk :=) Mvh. Alexander Tomren Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 kunstverkene til bit-tech gutta er vel det råeste som er.... tror nå jeg hvertfal. men det har sikkert hjulpet godt hvis du har beskrevet litt mer om hva du ønsker av et kabinett egentli... Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sjekk denna tråden her Der er det fleire fine kabinetter. SilverStone har fleire fine kabinett. men husk alle har forskjellig smak. nokon like stilreine, mens anre like vandrande tivoli. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg syns chieftec dragon er kongen jeg (hvis du mener kabinetter du får kjøpt da) jeg syns vertfall den er dritbra å modde så lenge du ikke gjør det kliss likt som alle andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå