kim21 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Halla mine kjære data-venner Her om dagen når jeg spilte så røyk vifta til cpu`en.....tørr nesten ikke slå på pcen lenger..bare nødstilfelle...er den vanskelig å bytte ut?? har sett på www.3dfxcool.no at de selger vifter der...min vifte er 8mm men hvem av de skal jeg velge?? vennlig hilsen fortvilt gamer fra bergen Lenke til kommentar
colakork Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det er vel bare å kjøp en ny 80mm vifte er det ikke det? skal kjøp eny selv snart jeg... (hele sulamitten da) , men uansett, den er vel skrudd fast så det er jo bare å skifte den ut, hvis du ikke har noe spes greier... hvilken kjøler er det du har? *link*?? MvH Daniel Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er bare å kjøpe en ny 80mm vifte, om det er det som sitter på kjøleren originalt. Den vifta som har tatt kvelden er det bare å skru av. Du trenger ikke kjøpe helt ny kjøler Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 AMD cpuen min brant nå opp da!!!! men kjøp nye vifte, og gjerne litt kjølepasta til...øker "friksjonen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå