wil Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 jeg finner ikke disk D: jeg prøvde å opprette en linux partisjon og en swap, men når jeg kommer til slutten kommer den med Move D:, og det vil jeg ikke, så jeg avslutter med en gang, men når jeg starter opp igjen så finner den bare C: kan noen si meg hvordan jeg gjennoppretter eller finner disken igjen. Please gi meg svar så fort som mulig. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Er d: en partisjon eller en egen disk? Et tips er å bruke emne feltet bedre.. :wink: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 18:08, wil skrev:jeg finner ikke disk D: jeg prøvde å opprette en linux partisjon og en swap, men når jeg kommer til slutten kommer den med Move D:, og det vil jeg ikke, så jeg avslutter med en gang, men når jeg starter opp igjen så finner den bare C: kan noen si meg hvordan jeg gjennoppretter eller finner disken igjen. Please gi meg svar så fort som mulig. Du har sannsynligvis oppretta linux partisjonen og swap partisjonen. Dersom du brukte heile d: til dette vil den ikkje vise i windows. Bruk PM til å fjerne desse partisjonane og opprett nye fat32(evt nfts) då vil du finne disken i windows. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 D: eller den partisjonen står som other og det går ikke an å se den så hvordan får jeg det til kan noen hjelpe meg, jeg bruker faktisk Partition Magic, men der står det bare at den såkalte d: starsjonen ikke er der. men en ting er rart for ingen av linux partitionene hvises heller, så hva skal jeg gjøre PS: gi meg svar så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå