Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tenkte jeg skulle lage en post hvor folk kunne skrive om de hadde klart å modde kortene sine, og hvor vanskli det var! ps: noen som veit hvor stor % sjanse det er for at man klarer å modde et 6800le så alle pipes er åpene? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette er en god idé. Kanskje moderatorene kan lage en poll? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jepp! kan jo håpe de ser denne å gjør det! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det må være en poll hvor man poster mislykket eller lykket, hvis ikke har det ingen hensikt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jepp, det var det jeg tenkte på! så kan vi se ca hvor mange kort som har blitt modda og hvor mange som det ikke gikk med! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det må være en poll hvor man poster mislykket eller lykket, hvis ikke har det ingen hensikt. For 6800LE så hadde det vært kjekt med litt mer enn bare lykket/mislykket. Tenker da på 12 pipes/16 pipes, 5/6 vp. Lenke til kommentar
floffan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jeg vil si 10%.(Å modde en x800pro) 5 av de % hva vel å finne diskett, men fikk heldigvis låne av en kamerat. Nå har det vel gått 3-4 måneder og er fortsatt fornøyd. Moddet en x800 pro til x800 xt pe 520/560 (Toxic). Ligger på 60grader ved full last 37-40grader på normal last. Resten av % hva vel hvordan man gjorde dette i dos. Men fant en link her på hardware.no som forklarte en veldig enkel måte hvordan dette gjøres. Under programmering så fikk jeg beskjed om at patchen (x800 xt pe) ikke stemte med mitt kort.(Kan ikke huske om det hva det som sto). Så jeg brukte "force" (-f) Restartet og installerte skjermkortet på nytt. Fikk 3000 mer i poeng på 3dmark. Og til nå har jeg ikke hatt en eneste feil . Endret 5. desember 2004 av floffan Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Det er en slik post på akurat det da. også en bruksanvisning på hvordan låse opp de siste pipes og vp. Endret 5. desember 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå