SiR0 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Julegaveguiden 2004 Skal du handle presanger til jul? Alle blir glade for en hard pakke under juletreet, og hvis den piper og vibrerer i tillegg har du sikret deg godvilje for resten av nyåret. Her finner du de beste julegavetipsene for deg som skal handle mobiltelefon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Flex Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 <pirke> Linken som skulle pekt til E800, peker til 6600... </pirke> Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hehehhe. Ser ut som jeg havner under moteløven. Det er først og fremst den razr v3 telefonen jeg lyster etter. Kommer amobil.no til å teste denne? Eller er det ingen fabrikker/butikker som ønsker å gi denne ut for lån. Vil tro det siste er det som er mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Grei nok guide. Ville kanskje anbefalt T630 fremfor T610 samt noen andre greier, men det er nå min mening. Det er synd dere må ta hensyn til prisguiden, for hvis vi handler i butikk kan man jo fort snappe opp en T610 til 650 kroner, og en T630 til rundt 1200. Lenke til kommentar
fakefox Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Akkurat... 3000kr for en mobil til bestefar. Kanskje litt i drøyeste laget for en mobil til noen som knapt nok vet hvordan de slår på sin egen mobil! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Akkurat... 3000kr for en mobil til bestefar. Kanskje litt i drøyeste laget for en mobil til noen som knapt nok vet hvordan de slår på sin egen mobil! Ja, men det finnes forskjellige bestefedre. Noen klarer seg uten mobil, andre bruker avanserte mobiler. Ellers fin guide Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Akkurat... 3000kr for en mobil til bestefar. Kanskje litt i drøyeste laget for en mobil til noen som knapt nok vet hvordan de slår på sin egen mobil! Det var den andre jeg reagerte på, men ikke husket på å kommentere. Å anbefale S65 til "bestefar" er etter min mening bak mål Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 flott guide. er, som enkelte andre, litt uenig i valget av mobil til bestefar. dvs. sjølve mobilen er nok god, men prisen var nok litt vel høy. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Når man trykker på linken til K700i så kommer man inn på en artikkel om en syltynn moterola. Feil? Ellers en veldig fin anbefaling Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En rar ting jeg la merke til er: Knappene er i tillegg store og adskilte, slik at det går greit å skrive tekst og numre selv for de mindre fingernemme. Selv synes jeg S65's knapper ligger tett inntil hverandre, er små og er harde å trykke på Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Når man trykker på linken til K700i så kommer man inn på en artikkel om en syltynn moterola. Feil? Ellers en veldig fin anbefaling Link fikset. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg