War Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Etter å ha lest hele tråden er jeg fortsatt litt usikker. Jeg spiller nå på pve , men om jeg skriver inn pvp fungerer da alt som om jeg skulle ha spilt på en pvp server? GRR - jeg har enda ikke skjønt hele forskjellen, hvem man kan drepe og ikke. Lenke til kommentar
Osc4r Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 En PvE server heter "Normal" hvis du ser på realm lista, men en PvP server heter PvP. På en PvE server må man angripe noen først for å bli "PvP merket", mens på en PvP server er man "merket" all den tiden man befinner seg i Contested territory. På Friendly (horde/alliance) Territory er reglene som i PvE for de som "eier" området. Vær så god Lenke til kommentar
csboy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har et spørmsmål om roleplaying servere. Er det lov å drepe horder Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har et spørmsmål om roleplaying servere. Er det lov å drepe horder 5231847[/snapback] tror nok du bare trenger og ta /pvp og de har /pvp på eller at en av dere angriper en npc så går det Lenke til kommentar
argomara Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Eller hvis du spiller på en RPPVP server da kan du også drepe så mye du vil... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/reputation.html jeg tror denne er i gang , når du dreper folk som er nær eller høyere level en deg så får du honorable kill, når du dreper folk som er mye lavere en deg blir du mere og mere hated og ettervert blir atacka av begge factions og dine egne vakter. 3248054[/snapback] ja det har jeg finni ut, ble attacka av vaktene i Brill midt i en duel og ble drept (Ja, jeg er horde) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ouch, 2 år gammel tråd. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Om den er gammel eller ikke PvP=Mann PvE=Carebear Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ouch, 2 år gammel tråd. 7803225[/snapback] so? fant den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=545127 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå