gamer73 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg spiller på PvE server pga at jeg liker å kunne queste i relativt ro og fred. Litt av det jeg liker med WoW er singleplayerdelen....hvor man quester og dreper monstre. PvP syntes jeg ikke er så spennende egentlig, det får jeg mer enn nok av i BF. I WoW vil jeg kose meg. Og vil jeg en gang i blandt ha litt PvP så joiner jeg et frontregiment i drar på raid. Ja jeg vil beskrive situasjonen i WoW litt sånn som at ..orker og mennesker er i en tilstand av delvis-krig...hvorpå når man joiner et raid (ifører seg sin fraksjons uniform) så drar man liksom på krigertokt....og da forventer man å bli angrepet av fienden. Når man ikke er med i et raid så er man mer sivilist på en måte..man dreper ikke fienden on-sight pga "off-duty". Men ser du en fiende som hugger løs på en av landsmennene dine så hjelper man selvsagt til..selv om man egentlig sto opp den dagen for å være sivilist. Sånn argumenterer jeg for at PvE er det beste for meg og at det passer inn med mitt syn på warcraft-verdenen og konfliktene som herjer der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noe av det gøyeste på PvP serverne er frykten! Jeg løpte før med min level 25 priest i Ashenvale ( contested ). I andre enden av veien får jeg se en level 30 Pally. Vi går mot hverandre... jeg i håp om at han ikke skal drepe meg. Men så feil kan man ta. Han smeller meg i hodet så jeg ikke kan bevege meg noen sekunder. Der står jeg alene i skogen sammen med en fiende 5 levler høyere. (ikke det at 5 levler har SÅ mye å si, men pallys er for gode) Alt jeg tenkte på var å komme meg bort derfra. Så fort jeg er løs så bruker jeg en spell som skremmer han slik at han løper en eller annen vei. Så da tar jeg bare beina fatt med 50hp og springer bak et gedigent tre. WoW er jo i 3. persons vinkel, så man kan på en måte se rundt treet. Men de andre kan ikke se tilbake like bra ^^ Du kjenner bare hjerte banke når han nærmer seg treet. Jeg vet hele tiden hvor han er, og klarer å unngå han bare ved hjelp av treet. Ah, så gøy Noe annet som er gøy er å gjemme seg bak et tre i Ashenvale slik at du kan se om noen kommer på veien, men de kan ikke se deg. Så overasker du dem noe sjukt! Og lar de ligge blødende igjen på stien. Nok en ting som er gøy på PvP server er det at man kan være så "lame" med alle de allierte. Vi tar båten fra "Ratchet" som er en Horde-by. Og om vi ser en ally der, så kan vi jo bare sette i gang og drepe han, sant. Så når vi er langt ute på sjøen på vei til "BootyBay" som er contested, så kaster jeg en mindcontrol på en ally på båten og dropper han ut i havet! ahaha Vet ikke hvorfor, men jeg finner dette veldig morsomt! ;D Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 PVE er for Carebears som ikke vil bli kalt for Carebears... nuff said Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 PVE er for Carebears som ikke vil bli kalt for Carebears... nuff said Haha. Ja du er vel alt for tøff til å spille på noe annet enn PvP. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Carebears er søte. Dessuten liker jeg dem. Spiller på PvE, selv om det igrunn ikke har noe med carebears å gjøre likevel. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå har jeg funnet ut at PvP i bunn og grunn er ganske kjedelig. Har vært med på noen Raid og jeg fikk ikke helt den gode følelsen. Det var kaos og ikke spesielt kult å kjempe mot andre spillere. Er glad jeg spiller på en PvE server. Det morsomme er at for tiden så er jeg i strangletorn valley og der løper horde og alianse rundt hverandre i fryd og gammen. Jeg hjelper ofte horder med vanskelige monstre og dem gjør det samme. Jeg har også et par kaemrater som spiller horde og vi quester sammen, mens vi snakker over mic. Da må vi self bytte på å tagge monstrene da og må ta big boss to ganger men bare gøy det. Men noen folk lurte på hva som skjedde hehe...en ork, en undead og en human sammen. Men det er kulest å drepe NPC'er i dette spillet. PvP er kulest i BF. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 når kommer en ny PvP server? Burning blade er nede 95% hele tia! Kjedelig å starte på en ny server hvor 50 folk er lvl 6 0allerede, mye bedre om alle starter på scratch. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vi tar båten fra "Ratchet" som er en Horde-by. Ratchet er vel en nøytral by, tror neppe jeg kunne kjøpt ting fra vendor der hvis det var en horde by. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 når kommer en ny PvP server? Burning blade er nede 95% hele tia! Kjedelig å starte på en ny server hvor 50 folk er lvl 6 0allerede, mye bedre om alle starter på scratch. Enig. Men er redd for at hvis det kommer en ny server, så kan folk migrere til den fra andre servere. Håper det kommer en hvor alle er nødt til å begynne på lvl 1. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 PvP er morro, men ganking kan bli lamet, har ikke noe i mot å bli drept av en horde uansett level, men når det blir gjentatt x antall ganger, med corpscamp osv så blir jeg litt lei :\ Ratchet, bootybay, lights hope chapel, gadgetzan og moonglade er neutral områder som er kontrolert av goblins (ikke lhc og mg), prøver du å starte en fight der blir du stormet av lvl 55 bouncers.. Selv om det finnes gråsoner i områdene... \\Sp33D Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 PvP er morro, men ganking kan bli lamet, har ikke noe i mot å bli drept av en horde uansett level, men når det blir gjentatt x antall ganger, med corpscamp osv så blir jeg litt lei :\ Ratchet, bootybay, lights hope chapel, gadgetzan og moonglade er neutral områder som er kontrolert av goblins (ikke lhc og mg), prøver du å starte en fight der blir du stormet av lvl 55 bouncers.. Selv om det finnes gråsoner i områdene... \\Sp33D Og everlook Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hm, jeg spiller på en RP-server (PvE med RP-regler), og jeg får nok av pvp for å si det slik Det er bare å dra bortover mot Brill, taste /pvp og woila; du har masse folk som vil angripe deg Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mistet totalt interesse for nesten all PvP-virksomhet (bortsett fra guild-raids) etter å ha opplevd rundt fem raids (med random folk). Det er stort sett lagg og umulig å caste spells. Håper virkelig Battlegrounds blir kjørt på dedikerte maskiner, ellers ser det mørkt ut. Det som fungerer bra er å kjøre raids med guildet. Da blir det ikke sååå mange folk, men begrenser seg til (i mitt tilfelle) 40 for Alliance. Det er faktisk ganske gøy. Et godt brukt target er Camp Taurajo Anbefaler folk å kjøre små-raids i stedet for å bli med på raids med 100+ folk. Ikke så mye lagg. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Battleground kommer selvfølgelig å bli på egne servere. Men hvor mange battlegrounds dem har pr server er en annen sak :S Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg synes det er utstyrlig moro å dra avsted en 4-5 stykker og slakte ned så mange vakter vi klarer til det kommer noen level 55+ folk og dreper oss.. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Liker PvP server best. Eller har ikke prøvd PvE da, men tror det ville blitt litt for kjedelig :S Blir for dumt og stå og ta /dance med hordes hele dagen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Liker PvP server best. Eller har ikke prøvd PvE da, men tror det ville blitt litt for kjedelig :S Blir for dumt og stå og ta /dance med hordes hele dagen. Det er ingen som sier du trenger å /dance sammen med horde.. Jeg spiller på PvE, og det er nok av raids. Men det er ditt valg Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Over 1 mnd siden PvP/PvE-krigen var over. =) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Så når vi er langt ute på sjøen på vei til "BootyBay" som er contested, så kaster jeg en mindcontrol på en ally på båten og dropper han ut i havet! Endret 13. juni 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå