EskimoBob Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Er det ikke ekte? Da har jeg blitt lurt... Klarte å se den første episoden, og det var meget hardt.. Endret 7. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Supertrist... Sett at en eller annen kanal får lurt Ehkbo & Ødegaard til å lage noe nytt. Det ble jo helt konge!! Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 stakars TVN. uff.. de har gjordt det igjen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg synes det var litt artig jeg Syns han nissen er rååå!! Hahaha :!: Men det er driit kjedelig med de jentene. De er totalt talentløse! Endret 8. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Utrolig daarlig ja... sett det en gang og alderi mer!!! Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er veldig skuffet over "Ungkarsnissen". Hadde aldri i min villeste fantasi trodd det var så elendig. Makan til dårlig skuespill og idé har jeg ikke sett noe annet sted. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Synes nå det er småmorsomt jeg da. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Så de to første episodene, det var mer enn nok for meg. Syntes at det var helt smakløst, fantes jo ikke humor i det i det hele tatt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Så de to første episodene, det var mer enn nok for meg. Syntes at det var helt smakløst, fantes jo ikke humor i det i det hele tatt. Høres ut som Kjetil og Kjartan show, tror nok jeg står over jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg hadde litt forhåpninger til denne serien. Trudde det skulle bli som Nissene på låven. Men etter første episode orket jeg ikke mer. Det var skikkelig dårlig. Må forresten nevne at Nissene på låven er spilt inn på en gård som ligger i gåavstand fra mitt hjem. Jeg har selv vært på gården ett par ganger. Endret 10. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er så lei de folka der! Ekbo og de og den humoren. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ungkarsnissen = Enkelt og greit. Dårlig underholdning. Vil nesten si at det ikke er underholdning i det hele tatt. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er så lei de folka der! Ekbo og de og den humoren. Espen Eckbo og Kristian Ødegård har ingenting med TVNorge-kalenderen «Ungkarsnissen» å gjøre, selv om det var de som sto bak «Nissene på låven». Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den "type" folk og humor. Klarer ikke den humoren der. Liker ikke norsk humor generelt egentlig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 altså, Nissene på låven var genialt. De prøver på det samme, bare med noen andre talentløse produsenter Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nissene på låven var konge Ungkarsnissen har bare noen få pene damer, and thats it! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "Ungkarsnissen, hva synes du?" Fysj, for noe herk. 1 episode var nok for min del. Det mangler noe som heter innhold og humor. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg så på litt mens jeg åt middag. Vavittig dårlig. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nissene på Loven var genialt morsomt, Ungkarsnissen er tragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå