ahdrage Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hadde store forhåpninger til denne serien. Nissene på Låven synes jeg var genialt, og håpte derfor at ungkarsnissen skulle vere morsomt. Men det var det ikke, vil nesten si kjedelig. Hva synes du? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 E L E N D I G ! ! Det er talentløst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Latterlig - in a bad way. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes Nissene på låven og ungkarsnissen er en stor katastrofe. At noen gidder å se på slik møkk. Lavprisproduksjon av laveste rang. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Rett og slett elendig ja. Er ikke i nærheten av Nissene på låven Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 var utrolig fornøyd med nissene på låven. og gledet meg sykt til ungkarsnissen... men neh.. ble fort skifting av kanal. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Fryktelig! Hadde det bare vært noen bra damer i det minste.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 så litt på en reprise av det i går kveld. Syntes faktisk det var litt morsomt. Kanskje ikke alle skjønner humoren... ? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nissene på låven var jo konge! Kjøpte faktisk DVD versjonen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ungkarsnissen, hva synes du? Crap Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 E L E N D I G ! ! Det er talentløst... Det stemmer. Programmer som dette får meg til å skamme meg over å være nordmann. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har sett to episoder, og det var ikke spesielt engasjerende. Problemet er vel at parodi på ukarismatisk underholdning i ukarismatisk format ikke blir spesielt interresant. Personene er enda mer kunstige enn personene i reality-showene som blir parodiert. Og det hele blir bare flatt og dumt og pregløst. Man gir rett og slett blaffen i dem. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes Nissene på låven og ungkarsnissen er en stor katastrofe. At noen gidder å se på slik møkk. Lavprisproduksjon av laveste rang. Sier bare The phoneboot hadde vell lavere budsjett:P Men ja denne serien har truffet bunden av alle tv serier TV norge har sendt i år... det slår til og med unkars pappan.... den skal mye til Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er noko drit.. so dumt at det ikkje går ann. Sikkert ikkje mange som ser på det dritt programmet. Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er noko drit.. so dumt at det ikkje går ann.Sikkert ikkje mange som ser på det dritt programmet. hahahaah avataren din må være den beste jeg nooooooen gang har sett , skikkelig neerd (ment som en posetiv ting) Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Morsomt faktisk! :!: Har sett ein par episoder og må si ein: Det er jo skuepill, ikkje ekte Nissen finnst ikkje... Endret 7. desember 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå