Jallamannen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei Har nettopp installert windows 98 på en gammel compaq armada laptop.. men har problemer med å få oppløsningen høyere enn 640x480!!! Jeg er ikke så dreven på disse eldre pcene, lurer derfor på hvordan jeg skal få høyere oppløsning(skjermbildet er bare i midten av lcd skjermen!!) Har installert nye drivere flere ganger, men får bare ikke til å øke oppløsningen, selv om oppløsningen i win 95 var 800x600!! anyone?? Mvh Jallamannen Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Pass på at monitor ikke står som Default 640x480 ellerno. Det skjedde meg en gang for leeeeenge siden, og jeg fikk ikke byttet oppløsning uten at monitoren var noe annet enn den default tingen Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hvor finner jeg den "tab'en"? Har leita lenge i innstillinger uten å finne noe lurt!! Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 ingen andre som har noen lure løsninger?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå