Neoen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Heisann Denne helgen har jeg sett Alien, Alien 2, Alien 3 og Alien 4 (altså hele serien). Ikke de beste filmene jeg har sett, men de var veldig spennende til tider. Nå trenger jeg litt tips til nye filmer jeg kan se. Jeg er spesielt glad i skrekk/grøsser sjangeren. Mine favoritter innen denne sjangeren må vel være Jeepers Creepers og Jeepers Creepers 2. Har DU forslag til skumle filmer jeg kan se? I så fall post navnet dems her. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg liker skrekk filmer som er psykisk skremmende,ikke filmer der det bare hopper frem stygge monster til tider... med andre ord,jeepers creepers er noe av det dårligste jeg har sett hehe ... jeg anbefaler : The Silence of the lambs (nattsvermeren) Hannibal (etterfølgeren til Silence of the lambs) The Ring kommer ikke på fler i farten Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Evil Dead II Blir vel mer en parodi på skrekkfilmer (eneren), men det blir ikke bedre Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Braindead. 'nuff said. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 13th ghosts.. den er kul Er vel laget av samme fyren som sto bak ghost ship methinks.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 den nye exorsisten var ganske fæl.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Heisann Denne helgen har jeg sett Alien, Alien 2, ...... Ikke de beste filmene jeg har sett, Skamme seg! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Wishmaster. Warlock. Nightbreed. The Omen. Rosemary's Baby. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Stephen Kings It FearDotCom Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) SALEMS LOT, basert på Stephen King, var rimelig skummel når den kom på i 1976, jeg så den første gang påmidten av 80 tallet, og den står ikke tilbake for noe selv i dag. At den er filmet som en TV serie er helt utrolig. Jeg har også funnet ut at det er laget en nyinnspilling i 2004. Håper den kommer til Norge snart. Salems Lot er ikke å oppdrive i Norge, men må mest sansynlig bestilles fra utlandet. FallenA Endret 7. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå