huber Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Har fått meg en Dss-25 syncstation men får den ikke til å virke. Har lastet ned drivere fra SE og installert FMA men får bare connection failed når jeg prøver å koble til tlf i FMA Endret 5. desember 2004 av huber Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Prøv å fikle litt med COM-portene. Kan hende du må åpne noen Lenke til kommentar
huber Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Høyreklikker på DSS-25 ikonet ved klokken. Egenskaper tror jeg, og deretter får du en oversikt over hvilke com porter som brukes til hva. Husker ikke helt, men skal være ganske lett. Lenke til kommentar
huber Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Vet ikke om jeg har gjort noe feil ved innst. av drivere for jeg har ikke noe slikt ikon nede ved klokken. I kontr.panel fant jeg phone monitor options og der står det at com3 som er tildelt sync.st. er disabled. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå