-Teddy- Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg bestilte dette: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=LT6800-128 Det står at de ikke har fått kortet. De skulle få det 03-12 Jeg har fått en pakkelapp fra posten om at jeg har fått pakke fra databutikken med datoi 03-12. Har de fått pakken? søkte på kolliet, men ingen informasjon funnet. Litt rart og om de har fått pakken i sjappa 03-12 og jeg ahr pakka i hendene ine dagen etter??? Altså, er det slik at pakka ikke har kommet jeg har bare fått pakkelappen eller har pakka kommet? Skal sjekke i morra, men lurer veldig, noen som kan svare? Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det jeg tror har skjedd er at de har fått kortet tidligre å sendt det men av en ellerannen grunn får du ikke sporet pakken.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 fikk pakkelapp på en gitar jeg hadde bestilt, gla som en laks gikk jeg ned for å hente den på mitt lokale postkontor, var det no gitar der? nei, her er nr mitt, ring på mandag sa den søte damen i disken... Offtopic: Hvordan er det egentlig med frakt å sån ifra Databutikken.com, er dansk er den ikke? sett den har toppet noen av listene i prisguiden.. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Frakt er ganske dyrt hvis du bestiller for under 1500. Bestiller du derimot fra 1500 og oppover, betaler du bare 49 kroner (postens gebyr eller noe). Jeg skulle f.eks. bestille et TV-kort som kostet ca 450 kr, og frakt skulle bli 180. Ganske dyrt..... Databutikken er svensk Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ok, så dere tror ikke at det er noen pakke der? Sjekker etter skolen... Koster meg 49kr i frakt ja Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Pakka hadde kommet Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ok, så dere tror ikke at det er noen pakke der? Sjekker etter skolen... Koster meg 49kr i frakt ja Det er postoppkravs avgiften ikke frakt, så det er 0 Kr i frakt Endret 7. desember 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Ok, så dere tror ikke at det er noen pakke der? Sjekker etter skolen... Koster meg 49kr i frakt ja Det er postoppkravs avgiften ikke frakt, så det er 0 Kr i frakt Vet egentlig det, men tak for at du sa ifra uansett Btw meget fronøyd med kortet! Veldig stille og bra ytelse for en som ikke på ha MAX på alt :) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bra pakka hadde kommet... Jeg får snart 2 stk. pakker fra databutikken jeg også.. de ligger på lager inni byen, får sikkert pakkelapp i morgen. Håper bare de inneholder skjermen jeg bestilte... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dette med 49 kr i frakt er det noe julegreier det eller? For jeg får oppgitt 242 kr på min ordre. Jeg har heller ikke motatt noen ordrebekreftelse, eller finner noe info om bestillingen min på siden... Er dette normalt? Første gang jeg bruker den siden.. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nei, det var ikke juletilbud. Det varte i flere måneder på grunn av at de feiret 3-års bursdag. Du skal få ordrebekreftelse snart, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gratis frakt når du handler for mer enn kr. 1500 er det vel. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Min bestilling kom på 3500 kr ca så burde vel gjelde da. 3års dag ja, sikker på at det gjelder fortsatt da? Kanskje det står 49 kr på ordrebekreftelsen da, når/hvis jeg får den. Hvor lang tid tar det vanlighvis før man får den? PS: jokab: tesla var vel mannen som stod bak vekselstrømsprinsippene og elektromagnetismen om jeg ikke husker feil? Inkludert transformatoren... Endret 27. desember 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 wtf? er det ikke slik at man ikke betaler frakt når man bestiller fra databutikken.com? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) wtf? er det ikke slik at man ikke betaler frakt når man bestiller fra databutikken.com? Dem hadde for noen uker tilbake kun 49kr i oppkrav vist du handlet for over 1500kr.tideligere i år var grenden 500kr,i forbinnelse 3års jubileum Men det tilbudet er over nå.. Endret 27. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 bra jeg benyttet meg av det tidsnok Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vel vel, da var det ihvertfall riktig på min faktura da. Litt kjipt at det var slutt alikevel =p Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 PS: jokab: tesla var vel mannen som stod bak vekselstrømsprinsippene og elektromagnetismen om jeg ikke husker feil? Inkludert transformatoren... Denne mannen har gjort så mye for oss at det er utrolig hvor lite vi vet om ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå