Gå til innhold

Ny bærbar til max. 10.000 kr.

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey!

Han brude legge noen lapper til i bærbar PC, 10k er litt lite, han vil få en pc helt i bunnen av sjiktet som han stort sett ikke kan spille annet en kabal på.. :!:

Smekk på 3-4 lapper til, og man får en grei på.

Bare styr unna Dell!!!

-dec-

Lenke til kommentar
Hey!

Han brude legge noen lapper til i bærbar PC, 10k er litt lite, han vil få en pc helt i bunnen av sjiktet som han stort sett ikke kan spille annet en kabal på.. :!:

Smekk på 3-4 lapper til, og man får en grei på.

Bare styr unna Dell!!!

-dec-

Ser du den wh1te linker til? Den er da minst "grei", og et veldig godt kjøp til den prisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Den PCn Wh1te linker til e en meget god bærbar til den prisen. Han får dog 64 mb radeon 9600 kort, men det duger til mye mye mer enn kabal ja. Virker som en meget god PC faktisk, Dog Doom 3 blir kanskje i tyngste laget.

Et identisk eksemplar av maskinen jeg linket til slo meg med drøye 500 i 3DMark01, selv om hans kort var 9600 og 64 MB, mens mitt er et 9700 128 MB. I tillegg hadde jeg dobbel ram og hurtigere harddisk enn han. Det er en meget bra maskin.

Lenke til kommentar
Den PCn Wh1te linker til e en meget god bærbar til den prisen. Han får dog 64 mb radeon 9600 kort, men det duger til mye mye mer enn kabal ja. Virker som en meget god PC faktisk, Dog Doom 3 blir kanskje i tyngste laget.

Selv doom 3 går da greit. Bare å unngå visse high innstillinger...

Lenke til kommentar

Elkjøp med flere er nok greie de og men ikke gå i fella deres og kjøp den som koster 14500,- "som er så mye bedre" og som de tjener mye mer bonus på, når du hadde bestemt deg for den som var annonsert til 9995,- og som de "ikke hadde inne akkurat nå". Be de skaffe den, slepp ei bønne og kom igjen når de har den på lager.

For de som ikke er konge på data, kan det være greit å ha et sted å gå til for å få fiksa småting. Leste et sted at 50% av de PC'er som er kjøpt privat, har stått de siste 6 mnd da folk har gitt opp pga småting som ikke funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...